توئيت جالب كارشناس بی بی سی در مورد آزادی موصل!

علی علیزاده در صفحه توییتر خود پیامی جالب در خصوص آزادی موصل منتشر کرد.

توئيت جالب كارشناس بي بي سي در مورد آزادی موصل!به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته با انتشار بیانیه وزارت دفاع عراق مبنی بر اینکه دیگر هیچ منطقه ای در موصل تحت اشغال نیروهای داعش نیست و وجود داعش در عراق برای همیشه پایان یافته است، واکنش‌های متعددی در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران به این خبر نشان داده شد.

خوشحالی مردم از این موضوع از یک سو بخشی از واکنش ها بود و از سویی دیگر طنزهایی در خصوص بیرون راندن داعش از عراق و آزادسازی موصل تب این پیام را در شبکه های اجتماعی داغ کرد، علاوه بر مردم سیاسیون نیز واکنش های متفاوتی به آزاد سازی موصل نشان دادند.

علی علیزاده کارشناس شبکه بی بی سی که پس از مصاحبه در برنامه جهان آرا شبکه افق پیام های توییتری اش بسیار مورد توجه قرار گرفت این بار نیز در پست توییتری خود واکنش جالب در خصوص آزادسازی موصل نشان داده است.

وی در پست خود نوشت: " موصل هم از خلافت اسلام سعودی آزاد شد. با آمدن بن سلمان، فروپاشی درونی سعودی دور از ذهن نیست. شاید یک دهه دیگر از آزادی مکه و مدینه هم نوشتیم".

گفتنی است: وزارت دفاع عراق روز گذشته با اعلام آزادسازی موصل گفته بود وجود داعش برای همیشه پایان یافت و تلویزیون رسمی عراق نیز از پایان خلافت خودخوانده داعش خبر داده و گفته بود پرچم عراق بر فراز ساختمان های بخش های قدیمی موصل به اهتزار درآمده است.

توئيت جالب كارشناس بي بي سي در مورد آزادی موصل!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
ان شاالله
آخرین اخبار