یکی از فرماندهان حشدالشعبی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران؛

اخبار کشته شدن "ابوبکر البغدادی" دقیق نیست/ ارتش عراق 100 کیلومتر از نوار مرزی سوریه را آزاد کرده است

اخبار منتشر شده پیرامون کشته شدن ابوبکر البغدادی، در حملات ائتلاف ضد داعش دقیق نیست.

اخبار کشته شدن معین الکاظمی یکی از فرماندهان حشدالشعبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار برخی اخبار پیرامون کشته شدن "ابوبکر البغدادی" در حملات ائتلاف ضد داعش اظهار داشت: اخبار کشته شدن ابوبکر البغدادی دقیق نیست.  
 
وی درباره پپیشروی های میدانی ارتش عراق در نزدیکی مرز این کشور با سوریه گفت: پیشروی‌ها در نوار مرزی سوریه-عراق به 100 کیلومتر رسیده و خاکریزهایی جهت استقرار نیروهای عراقی ایجاد شده است.
 
معین الکاظمی با اشاره به آزاد سازی "البعاج" و "الحوله" توسط نیروهای عراقی و بسیج مردمی ادامه داد: پیشروی های خوبی در اطراف این مناطق انجام شده، به‌گونه‌ای که در مناطق غربی تا 14 هزار کیلومتر مربع و 300 روستا آزاد شده است.  
 
این فرمانده حشد الشعبی تاکید کرد: اکنون بسیج عراق خود را برای آزاد سازی تلعفر آماده کرده است، دو روز قبل نیز حیدرالعبادی نخست وزیر عراق، طی جلسه‌ای با فرماندهان حشد الشعبی از اقدامات آنان در روند آزادسازی موصل تقدیر کرده و بر ضرورت آزادسازی مناطق "الحویجه" و "تلعفر" تاکید شد.

معین الکاظمی عنوان داشت: عملیات آزاد سازی موصل به دست شرطه ، اتحادیه و ارتش عراق در مراحل پایانی خود قرار دارد.  
 
وی با اشاره به اینکه عملیات آزادسازی موصل در مراحل پایانی خود قرار دارد، پیرامون پیشروی‌های ارتش سوریه در مرز عراق افزود: به‌زودی و با هلاکت تمامی عناصر داعش در این منطقه، امنیت به این نواحی بازمی‌گردد.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار