رونالدو آرامش را به رئال بازگرداند/ آشتی کاپیتان با سران باشگاه

ملاقات ستاره جدایی طلب تیم فوتبال رئال مادرید با مقامات این باشگاه ،ظاهرا خیال آنها را بابت ماندن کاپیتان آسوده کرده است.

رونالدو آرامش را به رئال بازگرداند/ آشتی کاپیتان با سران باشگاه

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار روز گذشته کریستیانو رونالدو ستاره جدایی خواه رئال مادرید با سران این باشگاه،باعث شد آنها پس از مدت ها نفس راحتی بکشند و تا حدودی خیالشان بابت ماندن کاپیتان تیمشان آسوده شود.
از دو هفته قبل ،پس از این که بحث فرار مالیاتی رونالدو در مطبوعات مطرح شده،کاپیتان پرتغالی رئال اعلام کرده دیگر حاضر نیست در رئال مادرید و اسپانیا بازی کند و پس از آن دیگر هیچ تماسی با مقامات تیم نداشته است.


اما رونالدو پس از این که روز گذشته تیم ملی پرتغال را در جام کنفدراسیون ها، ترک کرد تا به دیدن دوقلوهای خود برود ، دیدار کوتاهی نیز با سران رئال در مادرید داشت.نتیجه این ملاقات ظاهرا مثبت بوده و پس از مدت ها آرامش به سانتیاگو برنابئو برگشته است.

 

با وجود این که جلسه رسمی بین رونالدو و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید هفته آینده برگزار خواهد شد ، رئالی ها تصور می کنند این بازیکن یک بار دیگر از در صلح با باشگاه درخواهد آمد و مقامات باشگاه تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا نام رونالدو را از فهرست متخلفان مالیاتی در اداره مالیات اسپانیا خط بزنند.


رونالدو روز 31 جولای برای دفاع از خود باید در دادگاه حاضر شود.


طی دو هفته ای که رونالدو اعلام کرد خواهان جدایی از رئال است ، هیچ باشگاهی برای جذب او پیشنهاد رسمی ارائه نکرد. فقط عنوان می شد پاری سن ژرمن پیشاپیش مشتریان او قرار دارد. گرچه در مادرید انتظار می رود ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن ، با پرز مکاتبه شخصی داشته باشد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار