رونالدو برای دیدن دوقلوهایش اردوی پرتغال را ترک کرد

کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از ناکامی این تیم از رسیدن به فینال جام کنفدراسیون ها،برای دیدن فرزندان دو قلوی خود اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کریستیانو رونالدو کاپیتان پرتغال که مدتی است صاحب فرزندان دوقلو شده اما به علت حضور در اردوی تیم ملی کشورش از دیدار آنها محروم بوده، پس از شکست چهارشنبه شب مقابل شیلی،اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد تا به دیدار دوقلوهایش برود.


با شکست شب گذشته پرتغال مقابل شیلی در نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها این تیم از راهیابی به فینال باز ماند و یکشنبه هفته آینده باید برای کسب عنوان سومی به میدان برود.
اما پس از مسابقه نیمه نهایی، فدراسیون فوتبال پرتغال با انتشار بیانیه ای  اعلام کرد که رونالدو در این بازی حضور نخواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: "ما قبل از جام کنفدراسیون ها مطلع شدیم که کریستیانو پدر شده است."

"این بازیکن، با وجود تولد فرزندانش، در خدمت تیم ملی باقی ماند، رفتاری که ما باید آن را ستایش کنیم.با توجه به این که اکنون قهرمانی در جام کنفدراسیون ها غیرممکن است،آنها(کادر فنی) باید این بازیکن را مرخص می کردند تا بتواند با فرزندانش دیدار کند."


گزارش های منتشره شده در پرتغال حاکی از این بود که رونالدو 8 ژوئن برای بار دوم پدر شده است.
رونالدو نام فرزندان دو قلوی خود را «اوا و متئو »گذاشته است.


کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از ترک اردو با انتشار پیامی در فیسبوک از فدراسیون فوتبال کشورش تشکر کرد و گفت :"با وجود این که می دانستم فرزندانم متولد شده اند مثل همیشه با جان و دل در خدمت تیم ملی بودم. از این که برای اولین بار می تواند فرزندانم را ببینم خوشحالم."
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار