اهواز؛

گرمای شدید گتوندی ها را روانه بیمارستان کرد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند از بستری شدن 13 نفر در بیمارستان بدلیل افزایش دما و گرمای شدید در بخش های مرکزی و عقیلی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ دکتر یوسف بهداروندی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند در این خصوص اظهار داشت: در طی 4 روز گذشته تاکنون 13 نفر بدلیل گرمازدگی راهی بیمارستان 32 تختخوابی کارون شهرستان گتوند شدند که کوچک ترین این بیماران 24 ساله و مسن ترین آن ها 91 ساله بود.

 

وی با اشاره به اینکه 8 نفر از این بیماران مرد و 5 نفر زن می باشند افزود: پس از انتقال این افراد به بیمارستان و اقدامات درمانی سرم تراپی، انجام آزمایشات و ECG(نوارقلب) بر روی بیماران مرخص شدند.

 

بهداروندی با پیش بینی افزایش دمای هوا در روزهای آینده به شهروندان و روستائیان توصیه کرد در ساعات اوج گرما از تردد غیر ضروری در زیر تابش آفتاب خودداری کرده و در صورت ضعف و بی حالی در بدن، حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند.

 

سجاد شاه حیدر، رئیس اداره هواشناسی شهرستان گتوند اذعان داشت: حداکثر دمای گتوند روز پنجشنبه به 49 درجه رسیده که نسبت به روز چهارشنبه حدود 3 درجه کاهش داشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته حداقل دمای گتوند 28 درجه و حداکثر دما 51.7 درجه سلسیوس بوده است.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.