یزد؛

مفهوم آتش به اختیار عمل فرهنگی خودجوش است

امام جمعه ابرکوه گفت: آتش به اختیار عمل فرهنگی خودجوش است و با بی قانونی و هنجار شکنی در نظام اسلامی فاصله زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خصوص توصیه های اخیر مقام معظم رهبری و در تبیین مفهوم آتش به اختیار گفت: آتش به اختیار عمل فرهنگی خودجوش است و با بی قانونی و هنجار شکنی در نظام اسلامی فاصله زیادی دارد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه امروز نهم تیرماه افزود: همه شهروندان در چارچوب قوانین باید در زمینه های مختلف احساس مسئولیت کنند و وظیفه شهروندی خود را در حدود قانون انجام دهند.

وی با گرامیداشت یاد سومین شهید محراب یادآورشد: شهید صدوقی نمادی عینی از عالمان شیعی و یار باوفای امام و پشتوانه نظام در تمام صحنه های انقلاب، دفاع مقدس و حمایت از محرومان، گرفتاران و آسیب دیدگان بود.

خطب جمعه ابرکوه افزود: شهید صدوقی در مبارزه با طاغوت و عوامل داخلی امریکا و لیبرالها قاطعانه حضور داشت و در این مسیر هرگز احساس خستگی نکرد .

حسینی در خصوص اوضاع کنونی جهان اسلام گفت: گرچه اخبار خرسند کننده پیروزی های جبهه مقاومت در آزادسازی موصل در عراق و مناطقی چون رقّه در سوریه را داریم امّا خشم پدر خواندگان تروریسم یعنی مثلث شوم و محور شرارت غربی و عربی و عبری از این شکست ها عصبانی هستند.

وی در خصوص سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در سال 67 و شهادت 289 مسافر بی گناه اظهار کرد: باید در دنیا پرده از چهره تزویرگر آمریکا برداشته شود و به این جنایتکاران اجازه داده نشود تا راجع به حقوق بشرحرف بزند .

حسینی یاد آورشد: مجلس سنای آمریکا، پارلمان حقیر اروپا را هم فریب داده و همه هم دست شدند تا سپاه پاسداران را تحریم کنند و علیه دولت ایران بیانیه می دهند، گویا فجایع و جنایات خود را فراموش کرده اند .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در بخش دیگر خطبه ها از شهروندان خواست مصرف انرژی بویژه آب وبرق را مدیریت کنند.

ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.

انتهای پیام/ ی

مفهوم آتش به اختیار عمل فرهنگی خودجوش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار