آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت تابستانی در بردخون

فعالیت‌های تابستانی اداره آموزش و پرورش بردخون در آئینی با حضور مسئولان آغاز شد.

آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت تابستانی در بردخونبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون ظهر شنبه در این آیین اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های اوقات فراغت بر اساس نیازهای دانش آموزان و میزان علاقمندی و با اتکا به جذابیت بیشتر صورت گیرد که تقویت ارتباط اولیا خانه و مدرسه و برداشتن موانع اولویت برنامه‌ها باشد.

ظهیر محمودی با بیان اینکه در کار فرهنگی نباید ناامید شویم و با جدیت تلاش کنیم، افزود: باید مقدمات کار را برای یک سال آینده آماده کنیم تا به اهداف فعالیت‌ها که استعدادیابی و پرورش استعدادها است، برسیم.

وی بازدیدهای مستمر و ارزیابی از فعالیت‌ها را یادآور شد و گفت: منطقه ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و به هیچ وجه نباید کلاس‌ها به صورت صوری و بدون نتیجه باشد و همه برنامه‌ها بر اساس زمانبندی و اهداف مشخص تشکیل شود.

محمودی با تاکید بر تقویت فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در فعالیت‌های اوقات فراغت، اضافه کرد: تشکیل کلاس‌های تابستانی فرصت مناسبی برای کارگروهی و کسب آداب اجتماعی و آشنایی با شیوه رفتار جمعی است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: فعالیت‌های تابستانی منطقه در ۶ پایگاه و شامل ۳۱ کلاس و ۱۴ رشته فرهنگی، هنری و ورزشی دائر می‌شود و بیش از ۳۰۰ نفر دانش‌آموز از این فعالیت‌ها بهره می‌برند.

حیدر مغدانی افزود: این کلاس‌ها در مدت زمان ۴۵ روز و با مشارکت مدیران، مربیان و برخی پایگاه‌های اوقات فراغت در بخش ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.