کرمان؛

درآمد 173میلیاردی خدمات ثبتی در کرمان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: سال گذشته از محل درآمد خدمات ثبتی در استان کرمان 173 میلیارد و 875 میلیون و 220 هزار و 618 ریال به خزانه واریز شده است

درآمد 173میلیاردی خدمات ثبتی در کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان رضا طالبی‌زاده در نشست خبری امروز گفت: حدود 37 هزار شرکت ثبت شده در استان کرمان وجود دارد که 141 شرکت از این تعداد در سال گذشته منحل شده است.

وی تصریح کرد: 220 دفترخانه اسناد رسمی ، 122 دفترخانه ازدواج و 22 دفترخانه طلاق در استان داریم که برای جلوگیری از تخلفات احتمالی با برنامه‌ریزی انجام شده، دست‌نویسی در دفترخانه‌ های کرمان حذف شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به اینکه در سال 95 تعداد شرکت‌های به ثبت رسیده در استان هزار و 259 شرکت بوده است اضافه کرد: 7 هزار و 321 شرکت نیز تغییرات آنها به ثبت رسیده است.

وی افزود: تمام درآمدهای ناشی از خدمات ثبتی در استان به حساب خزانه واریز می‌شود .

طالبی‌زاده خاطر‌نشان کرد: از محل درآمدهای ناشی از خدمات ثبتی 42 درصد به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر و 8 درصد به شهرداری‌های مناطق تعلق می‌گیرد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان اینکه در سال گذشته بیشترین آمار ازدواج در دفتر‌خانه‌های شهرستان کهنوج به ثبت رسیده است افزود: 3 هزار و 495 ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده که به ازای هر 10 هزار نفرجمعیت تعداد 478 ازدواج به ثبت رسید.

وی تاکید کرد: مجموع ازدواج‌های سال 95 در استان کرمان 25 هزار و 483 مورد بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار