شهید ناصر ایران ‌فر؛

ریشه امپریالیسم را از بیخ و بُن برخواهیم کند

شهید ناصر ایران ‌فر در تاریخ  24 تیر 61 در شهر خرمشهر توسط دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد.

ریشه امپریالیسم را از بیخ و بُن برخواهیم کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، این شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید ناصر ایران‌فر:

شهید ناصر ایران‌فر در تاریخ 14 آذر 43 در شهر همدان چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا سیکل ادامه داد و از طرف بسیج به جبهه اعزام شد و به عنوان رزمنده به ایفای مسئولیت پرداخت. شهید ناصر ایران‌فر

در تاریخ  24 تیر 61 در شهر خرمشهر توسط دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد. اکنون این شهید مفقودالجسد است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید ناصر ایران‌فر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گمان نکنید آنان که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و در نزد پروردگار خویش روزی می‌خوردند.

دستانم لرزان، قلبم معیوب، چشمانم پرنور و سینه‌ام شاد از این همه ایثارگری فرزند روح‌الله روحی الفداء. در اینجا من خودم شاهد این همه ایثار و فداکاری هستم، از پیرمرد 60 ساله تا جوان 15 ساله همه آماده شهادت هستند و در صف منتظران ایستاده‌اند و تنها منتظر فرمان یک نفر هستند که همه با هم یکی شوند و اتحاد و پیوندشان با هم آمیخته شود و ریشه کفر و صدام و بالاخره ریشه امپریالیسم فاسد را از بیخ و بُن برکنند. آیا می‌دانی او کیست؟ سرور بزرگ ما رهبر و هادی ما، امام زمان(عج) مهدی موعود امام دوازدهم شیعیان است بله ما منتظر امام هستیم.

این حرف را من با تمام قدرت می‌گویم که صادقانه و عاشقانه در این جبهه‌ها رزمندگان محکم مانند کوه ایستاده‌اند، آیا می‌دانی پاداش این همه ثارالله چیست؟ بله همان بهشت جاودانه است.

برادران و خواهرانم شما را قسم می‌دهم به خون این شهیدان، خدای ناکرده نماز و قرائت قرآن را فراموش نکنید. شب عید خانواده محترم شهدا را فراموش نکنید، ما مسلمانیم و باید برای گفته‌مان پایه‌ای داشته باشیم که پایه‌اش همانا نماز است.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار/ از عمر ما بگیر به عمر تژاو بیفزا.

انتهای پیام/ب

وصیت نامه شهید ناصر ایران فر

 

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.