فرمانده سپاه انصارالحسین:

مبارزه با طاغوت از اهداف شهید همدانی بود

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: مبارزه با طاغوت از اصلی ترین ویژگی های شهید سردار همدانی بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در سومین سالگرد شهادت شهید همدانی عنوان کرد: این دیار شهر بزرگانی است که اگر نفس قدسی علما بزرگ و شهدا نبود آینده ما نیز معلوم نبود که به کجا می‌رسیدیم، هدایت‌های آن‌ها امتی شهید پرور و ولایت مدار تربیت کرد امروز اگر در اینجا جمع شدیم بخاطر تربیت‌های در جلسات مختلف در خدمت این بزرگان بودم.

وی با بیان اینکه امروزه جای خالی شهید همدانی احساس می‌شود، اظهارداشت: وقتی سیر زندگی این شهید را نگاه می‌کنیم مبارزه با طاغوت و نظام‌های مخالف جمهوری اسلامی، حضور پر رنگ این عزیز در خاموش کردن فتنه ۸۸ و حضور شهید در جبهه مقاومت و دفاع از حرم حضرت زینب (س) در کارنامه او می‌درخشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان ضمن اشاره به وعده مقام معظم رهبری در نابودی اسرائیل تا ۲۵ سال آینده، بیان کرد: اگر سردار همدانی بود در این مسیر قرار می‌گرفت.

سردار مجیدی اضافه کرد: ما باید خوب دشمن را بشناسیم، در انتخاب آن تردید نداشته باشیم امروز با داشتن رهبری حکیم و فرزانه راه خیلی روشن است و شهید همدانی نیز راه را خیلی زیبا انتخاب کرد.

وی در پایان گفت: شهدای مدافع حرم، این فرزندان شهید همدانی قدم جای پای شهید همدانی گذاشتند و رسالت شهید همدانی را ادامه دادند.

 

انتهای پیام/ی

 

شهید همدانی مایه افتخار استان همدان است

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار