چهار هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در استان اردبیل تا پایان سال‌ به مشهد مقدس، عتبات عالیات، قم و جمکران اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی ،مدیرکل کمیته امداد استان در حاشیه مراسم بدرقه مددجویان اردبیلی به مشهد مقدس اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده چهار هزار و 500 نفر از مددجویان تحت حمایت تا پایان سال‌ به مشهد مقدس، عتبات عالیات، قم و جمکران اعزام خواهند شد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌های تحت حمایت است که با برگزاری برنامه‌های متعدد و متنوع در راستای ارتقای سطح فکری، فرهنگی و معنوی مددجویان تلاش می‌کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه یک‌ هزار و 280 نفر از خانواده‌های تحت حمایت در تابستان امسال رهسپار مشهد مقدس، قم و اردوهای زیارتی می‌شوند، افزود: دانش‌آموزان، دانشجویان و زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد قرار دارند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش گسترده‌ای را برای ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و مذهبی به کار گرفته‌ایم.

دشتی با اشاره به اینکه 160 نفر از مددجویان نیز به عتبات عالیات اعزام خواهند شد، تصریح کرد: طرح شوق زیارت در راستای اعزام مددجویانی که در حسرت زیارت امام رضا(ع) و امام حسین(ع) هستند اجرا می‌شود تا آنان برای نخستین بار رهسپار مشهد مقدس و عتبات عالیات شوند که با یاری مضاعف خیران و نیکوکاران می‌توانیم تعداد بیشتری از خانواده‌های تحت حمایت را به اردوهای زیارتی و مذهبی اعزام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: ایجاد نشاط روحی و روانی، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، تحکیم بنیان خانواده، غنی‌سازی اوقات فراغت و تقویت روحیه خودباوری از جمله مهم‌ترین اهداف این نهاد در اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی است.

 

انتهای پیام/ع

اعزام مددجویان اردوهای زیارتی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.