اردبیل؛

تسهیلات کم بهره به طرح های کارآفرینی حوزه آی تی پرداخت می شود

استاندار اردبیل گفت: تسهیلات کم بهره بانکی و مجوزهای لازم به طرح های کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در نشست توسعه اشتغال در بستر دولت الکترونیک افزود: زیرساخت های لازم از قبیل شبکه  فیبر نوری و پهنای باند اینترنت برای فعالیت های اقتصادی در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات در استان فراهم شده است و با اعطای تسهیلات بانکی کم بهره از طرح ها و ایده های کارآفرینی در حوزه آی تی در استان حمایت می کنیم.

وی گفت: مشکلی از بایت صدور مجوزهای لازم جهت ارائه سرویس های خدماتی در استان نداریم و ادارات کل و دستگاه های اجرایی نیز بخشی از خدمات دولت را که جزِ بخش حاکمیتی نیست بدر قالب سرویس های خدماتی در دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه  کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سرمایه گذاری در حوزه فناوری اطلاعات توجیه اقتصادی دارد از صاحبان سرمایه خواست در این بخش سرمایه گذاری کنند.

خدابخش در دیدار معاون دولت الکتروینک و دبیر این کمیسیون نیز بر ارتقاء سطح پوشش آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در سراسر استان تاکید کرد و گفت: شهرستان خلخال جزِ شهرستان های کم برخوردار از میزان سطح پوشش آنتن دهی تلفن همراه است.

وی بر استفاده بهینه از فضای مجازی بخصوص از منظر اقتصادی تاکید کرد و خواستار کنترل و مدیریت آسیب های آن شد.

خدابخش تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب از  فناوری اطلاعات و فضای مجازی در جهت رونق صنعت توریسم و گردشگری استان استفاده و از آن در جهت جذب و هدایت گردشگران بهره ببریم.

 

انتهای پیام/ح

زیر ساخت های لازم برای فعالیت های اقتصادی در فضای مجازی فراهم شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.