دفاع همه‌جانبه ترامپ از حمله شدید‌اللحن خود به مجری زن شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی!

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری از اظهارات تند خود علیه دو مجری شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی دفاع کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – پس از حمله لفظی به دو مجری شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی، از اظهارات خود دفاع کرد.

روز پنجشنبه، انتشار یک پیام توییتری که در آن "میکا برژینسکی" – مجری زن شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی – به عنوان "میکای با ضریب هوشی پایین و دیوانه" نامیده شده بود انتقادهای گسترده‌ای را متوجه رئیس جمهور آمریکا کرد.

ترامپ همچنین – جو اسکاربورو -- مجری مرد این شبکه – را "جوی روانی" خوانده بود.

دونالد ترامپ که سابقه بدی در ابراز اظهارات تحقیرآمیز و زن‌ستیز دارد، اکنون از حمله خود به این مجری‌ها دفاع کرده است.

وی در پیام توییتری خود نوشت: "استفاده من از شبکه‌های اجتماعی در شان رئیس جمهور (سنتی) نیست، (اقدامات من) در شان روسای جمهور مدرن است."

وی افزود: "رسانه‌های خبری جعلی و کلاه‌بردار سخت در تلاشند تا جمهوری‌خواهان و دیگر افراد را متقاعد کنند که من نباید از رسانه‌های اجتماعی استفاده کنم. اما به خاطر داشته باشید من با مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 پیروز شدم. من باید اخبار جعلی را شکست می‌دادم و دادم. ما به پیروز شدن خود ادامه می‌دهیم."

وی پس از انتشار این توییتر، در سخنرانی خود در جمع هوادارانش در واشنگتن چنین اظهاراتی را تکرار کرد و ادعا کرد "رسانه‌های جعلی قصد دارند ما را ساکت کنند."

وی گفت: "رسانه‌های جعلی تلاش کردند ما را از راهیابی به کاخ سفید باز دارند، اما اکنون من رئیس جمهورم و نه آن‌ها."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار