پلوسی: توئیت‌های ترامپ «دون شأن» رئیس جمهور آمریکاست

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت توئیت‌های رئیس‌جمهور این کشور، استانداردهای پایینی برای یک مقام دولتی دارد.

پلوسی: توئیت‌های ترامپ «دون شأن» رئیس جمهور آمریکاستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نانسی پلوسی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: توئیت های دونالد ترامپ دون شأن رئیس جمهور آمریکاست.

پس از اینکه ترامپ ظاهر و رفتار خانم میکا برژینسکی، مجری زن یکی از برنامه های شبکه «ام اس ان بی سی» را سُخره گرفت، پلوسی روز پنج شنبه مقابل دوربین خبرنگاران گفت که توئیت ترامپ درباره این زن به شدت وی را آزرده خاطر کرده، چرا که دون شأن رئیس جمهور آمریکاست.

نانسی پلوسی افزود: نمی دانم چرا جمهوری خواهان تقریبا هر چیزی را تحمل می کنند؛ برای مثال، وقتی یکی از کاندیداها، خبرنگاری را می کوبد و سپس وقتی که وی وارد کنگره می شود، او را تشویق می کنند. توئیت های رئیس جمهور آمریکا، استانداردهای پایینی برای یک مقام دولتی دارد. در هر صورت برای رئیس جمهور آمریکا بسیار ناراحت کننده است، یک جای کار اشتباه است.

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه دیدگاه ترامپ را جنسیتی توصیف کرد و گفت: به نظر من [این کار] به طرز فاحشی دیدگاهی جنسیتی با خود به همراه دارد. شکی نیست. اما متأسفانه من هنوز هم عالی مرتبه ترین زن هستم. من فکر می کردم که همه چیز در همان ماه نوامبر حل می شود؛ اما در عوض اکنون فردی به کاخ سفید آمده که نه تنها زن نیست، بلکه به زن ها بی احترامی هم می کند. این خیلی ناراحت کننده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار