ساری،

رفع موانع تولید و اشتغال در مازندران

موانع تولید و اشتغال بر سر راه تولیدکنندگان، با همکاری همه دستگاه‌های ذیربط برداشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران گفت: هرگونه تسهیلات در جهت رفع موانع تولید و اشتغال بر سر راه تولیدکنندگان با همکاری همه دستگاه‌های ذیربط برداشته شود.

وی افزود: انتظار می‌رود تا شرایط تولید برای واحد‌های تولیدی استان به‌خوبی فراهم شود.

استاندار مازندران گفت: تصمیمات و برنامه‌های اقتصادی استان باید در جهت توسعه سرمایه‌گذاری و صادرات باشد.

وی با اشاره به اینکه تجارت خارجی یکی از بسته‌های ۵ گانه رونق تولید و اشتغال، ابلاغی از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور است ادامه داد: برنامه‌های ملی در جهت تولید و اشتغال با دقت تهیه شود.

فلاح بر تشکیل کمیته صادرات خدمات فنی و مهندسی در کنار دیگر کمیته‌های زیرگروه کارگروه توسعه صادرات استان تأکید کرد و گفت: این کمیته‌ها برآورد صادراتی حوزه‌های متبوع خود را در سال ۹۶ ارائه نمایند.

استاندار با تأکید بر اینکه اولویت محصولات صادراتی برای تأمین منابع از طریق بانک‌های عامل مشخص شود گفت: بانک‌های خصوصی برای توسعه صادرات استان به‌خوبی ورود پیدا کنند.

وی افزود: تحقق حمایت از تولید ملی تنها در سایه مرتفع نمودن موانع موجود، بر سر راه تولید واحد‌های تولیدی میسر می‌گردد.

استاندار مازندران با اشاره به وجود برخی از سیاست‌ها در کشور، جهت مرتفع نمودن معضلات موجود بر سر راه تولید گفت: ضرورت دارد تا تسهیل و رونق تولید به‌طورجدی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این جلسه گفت: به لحاظ برخورداری از مرز‌های دریایی و زمینی، نزدیکی به پایتخت و هم‌جواری با استان‌های صنعتی و کشاورزی و همچنین دارا بودن موقعیت مناسب، بستر برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم است.

موسوی با اشاره به اجرای طرح رونق تولید افزود: در سال گذشته ۱۸۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان گفت: با اجرای طرح رونق تولید و کاهش دغدغه صنعتگران، شاهد توسعه بخش صنعت و تولید و نیز اشتغال پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.


انتهای پیام/ع

حمایت از تولید ملی با رفع موانع اشتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار