ساری،

ایجاد فرصت و شرایط مطلوب برای بهبود فضای کسب‌وکار، با تولید و صادرات

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بر لزوم قرار گرفتن رویکرد اقتصاد مقاومتی در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های سالانه شرکت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سید مصطفی موسوی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، گفت: اجرای زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی تقویت و با نظارت مستمر بر اجرای درست پروژه‌های عمرانی، به تحقق برنامه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی کمک می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران مدیریت بهینه مصرف و ایجاد روحیه جهادی به‌منظور پیشرفت اجرای کار در شرکت را مهم و ضروری دانست و افزود: حذف فعالیت‌های موازی و جلوگیری از هزینه‌های زائد باید در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی به‌صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

موسوی گفت: واحد‌های صنعتی می‌توانند با ارتقاء آموزشی، تقویت عوامل تولید، توانمندسازی نیروی کار و به‌کارگیری ظرفیت‌های صادراتی، در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی ایفا نمایند.

وی گسترش تولید صادرات محور را موجب ایجاد اشتغال پایدار دانست و افزود: ایجاد فرصت و شرایط مطلوب برای بهبود فضای کسب‌وکار، با تولید و صادرات تحقق پیدا می‌کند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: صنایع کوچک و متوسط به دلیل نیاز به عدم سرمایه‌گذاری زیاد، پتانسیل مهمی در مقایسه با صنایع بزرگ دارند و می‌توانند نقش اساسی در ایجاد اشتغال پایدار در استان داشته باشند.


موسوی افزود: هر یک از دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در فراهم نمودن زمینه‌های حضور بیش‌ازپیش مردم در اقتصاد که مهم‌ترین رکن اقتصاد مقاومتی است نقش تأثیرگذاری داشته و اهداف اقتصاد مقاومتی که در حیطه وظایف آن‌هاست را به نحو مطلوبی اجرا نمایند.

انتهای پیام/ع


بهبود اشتغال با توسعه تولید و صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.