مشهد؛

برگزاری دومین جشنواره «فصل شکوفایی» در مشهد

دومین دوره جشنواره «فصل شکوفایی» با هدف حمایت حداکثری از تشکل‌های مردمی در سه حوزه آموزش، نشاط و برنامه‌های اردویی و با شعار «مسجد، نشاط و مهارت» در مشهد برگزار می شود.

برگزاری دومین جشنواره «فصل شکوفایی» در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،جعفر رئیسیان‌زاده قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد مقدس گفت: بسته برنامه‌های آموزشی شامل 10 رشته کوتاه مدت یک روزه است که شامل سر فصل‌های ویژه نوجوانان، مربیان و والدین است و این برنامه‌ها با اعزام اساتید به مکان آموزشی برگزار می‌گردد.

 

وی افزود: ارائه یارانه بهره‌مندی از ظرفیت‌های تفریحی شهر مثل استخر، سینما، پارک‌های موضوعی، باغ گیاه‌شناسی، باشگاه تیراندازی، سرای مفاخر و بوستان مینیاتوری از جمله برنامه‌هایی است که در این بخش برای تشکل‌ها در نظر گرفته شده است.

 

قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد مقدس با اشاره به دو برنامه اردویی که در این جشنواره برای تشکل‌ها در نظر گرفته شده، گفت: در این جشنواره برنامه «آهوانه» ویژه دختران و جبهه همین نزدیکی ویژه پسران، به عنوان برنامه اردویی در نظر گرفته شده است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی mkhadamat.ir و یا ارسال کلمه «تابستان» به سامانه پیامکی 30008332 و همچنین با شماره تلفن 38465329 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار