جام کنفدراسیون ها 2017-روسیه

آلمان 1 - شیلی 0/بزرگان جهان مغلوب بچه ژرمن ها شدند

تیم می آلمان با پیروزی مقابل شیلی قهرمان جام کنفدراسیون ها 2017 شد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار فینال جام کنفدراسیون های 2017 یکشنبه شب از ساعت 22 و 30 دقیقه بین تیمهای آلمان و شیلی برگزار شد که در پایان ژرمن ها موفق شدند با یک گل قهرمان آمریکای جنوبی را شکست دهند و فاتح این مسابقات شوند.

در این مسابقه تیم ملی شیلی از ابتدا تا انتهای مسابقه تقریبا تیم برتر میدان بود و موقعیتهای زیادی روی دروازه آلمان ایجاد کرد که یکی پس از دیگری از دست رفت.

تک گل مسابقه را لارس اشتیندل دقیقه 20 برخلاف جریان مسابقه و روی اشتباه خط دفاع شیلی به ثمر رساند.اشتباه نفر آخر در خط دفاعی شیلی باعث شد تا تیمو ورنر توپ گیری کند و در موقعیت تک به تک با براوو قرار بگیرد. ورنر با یک پاس بغل اشتیندل را مقابل دروازه خالی شیلی قرار داد تا به راحتی و برخلاف جریان بازی دروازه براوو باز شود.

آلمان ها که در این مسابقات تقریبا با تیم دوم خود شرکت کرده بودند موفق شدند در آستانه جام جهانی 2018 قهرمان این مسابقات شوند تا نشان دهند پس از گذشت سه سال از قهرمانی جام جهانی همچنان تیم برتر جهان هستند و شانس زیادی دارند تا سال آینده از عنوان قهرمان جهان خود دفاع کنند.

 

نکاتی جالب درباره جام کنفدراسیون ها

انتهای پیام/

 

آلمان قهرمان جام کنفدراسیون ها شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار