کرمانشاه؛

کرمانشاه میزبان اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرا

سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرا گفت: نخستین مرحله اردوی تيم ملی سپک‌تاكرا مردان ايران با حضور 53 ورزشکار برای اعزام به رقابت‌های جهانی ٢٠١٧ به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا رستمی  سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرا گفت: سپک‌تاکرا جزو رشته‌های ورزشی جذاب محسوب می‌شود که چند سالی است ملی‌پوشان کشور جایگاه فتح جهانی را به خود اختصاص داده‌اند حضور سرمربی و ورزشکاران کرمانشاهی فرصتی شد تا نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی سپک‌تاکرای مردان ایران از سوی فدراسیون به کرمانشاه داده شود.

وی با بیان اینکه این اردوها در راستای آمادگی ورزشکاران برای حضور در رقابت‌های جهانی 2017 است، اضافه کرد: این دوره از اردوها از روز گذشته تا 13 تیر‌ماه به مدت سه روز با حضور 53 ورزشکار از سراسر کشور در مجموعه ورزشی امام خمینی‌(ره) زیر نظر پیام شیرعلی و بنده در حال برگزاری است.

وی  به حضور هشت ورزشکار از استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: میلاد الماسوندی، رسول تندر، مهرداد جعفری، پدرام خداداده، مهران خداداده، سینا رضایی، مهدی قبادی و محمد صفایی در نخستین اردو آمادگی تیم ملی سپک‌تاکرا بزرگسالان حضور دارند.

وی با اشاره به شرایط خوب تیم ملی سپک‌تاکرا، خاطرنشان کرد: تیم ملی سپک‌تاکرای ایران در مسابقات جهانی سال گذشته رنکینگ 6 را کسب کرد که جایگاه این تیم در سطح جهان هم‌اکنون 6 است.

رستمی گفت: 6 مرحله اردو برای آمادگی تیم ملی سپک‌تاکرای بزرگسالان در رقابت‌های جهانی سال 2017 و بازی‌های آسیایی سال 2018 در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ز

برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.