آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح تابستانی نشاط معنوی اعلام شد

معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در جوار بقاع متبرکه خبر داد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ؛ براساس اعلام معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف طرح نشاط معنوی به منظور پر کردن اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان و غنی‌سازی این فرصت تابستانی و تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف دینی وقرآنی در جوار بقاع متبرکه شاخص برگزار می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی و هنری در اماکن متبرکه برگزار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: مهلت ثبت‌نام در این طرح که چندی است آغاز شده تا ۱۵ تیرماه است و کلیه کلاس‌ها و اردوهای این طرح رایگان بوده و امید است با بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی مبلغین بومی و اعزامی شاهد برگزاری کلاس‌های مذهبی، قرآنی و تفریحی جذابی در جوار اماکن متبرکه برای نوجوانان و نسل نو باشیم.

بر اساس این گزارش، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف در پایان با دعوت از کلیه دانش‌آموزان و نوجوانان برای حضور در این طرح تابستانی تأکید کرده است.

گفتنی است؛ نشاط معنوی برای ششمین سال متوالی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود و همواره مورد استقبال آحاد خانواده‌های شریف و متدین استان قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار