کرمانشاه؛

گردشگران زیبایی های غار قوری قلعه را بهتر ببینند

در صورت موافقت محیط زیست، مسیر داخل غار برای بازدید گردشگران توسعه می یابد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سیدمحمدامین حسینی مدیر مجموعه تفریحی توریستی قوری قلعه با اشاره به برنامه های در دست اجرای شرکت توسعه گردشگری استان برای توسعه مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه گفت: مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه دارد و ما نیز در قالب شرکت توسعه گردشگری استان برنامه های خاصی را برای اجرا در این مجموعه تفریحی توریستی تدارک دیده ایم.

 وی افزود : اجرای بخش قابل توجهی از این برنامه ها  به اخذ موافقت سازمان محیط زیست بستگی دارد.

 حسینی گفت:  یکی از این برنامه های مدنظر مجموعه، ادامه مسیر بازدید گردشگران در داخل غار است در حال حاضر گردشگران فقط می توانند تا مسیر 450 متری از طول 13 کیلومتری غار را بازدید کنند که با اجرای طرحی در نظر داریم طول مسیر بازدید گردشگران در داخل غار را افزایش دهیم که البته این مهم نیز منوط به اخذ موافقت سازمان محیط زیست است.

 مدیر مجموعه تفریحی توریستی غار قوری قلعه گفت: همچنین در نظر داریم یکسری مسیرهای طبیعت گردی و کمپ های کوهنوردی در اطراف مجموعه جهت بازدید تورهای گردشگری ایجاد کنیم.

 وی افزود:ایجاد کلبه های اقامت و سلامت در داخل مجموعه تفریحی توریستی قوری قلعه از دیگر برنامه های در دست اجرای شرکت توسعه گردشگری استان است.

 

انتهای پیام/پ

توسعه غار قوری قلعه

بازید روزانه بیش از هزار و 500 نفر از غار شگفت انگیز جهان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار