مرزوقی: فدراسیون بدنسازی حکمی برای نوبهاری صادر نکرده است

نائب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اعزام پاور لیفتینگ کاران بانوان به مسابقات برون مرزی ربطی به فدراسیون ندارد و آن ها به عنوان تیم آزاد در این مسابقات شرکت کرده است.

زهره مرزوقی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد فعالیت غیر قانونی شیرین نوبهاری در تیم ملی پاور لیفتینگ بانوان کشورمان اظهار داشت: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بخش بانوان هیچ اعزامی به مسابقات برون مرزی ندارد و هر گونه بروز تخلف از سوی افراد و سوء استفاده از نام ایران به مراجع قانونی ارجاع داده می‌شود.

وی افزود: اعزام تیم ملی پاور لیفتینگ بانوان به مسابقات برون مرزی ربطی به فدراسیون ندارد و این تیم به عنوان تیم آزاد در این مسابقات شرکت کرده است و چنانچه وی ادعا می کند مربی بدنسازی است ادعایی بیش نیست، چرا که نه تنها برای وی ابلاغی صادر نشده، بلکه حتی نوبهاری را هم به عنوان مربی رسمی به رسمیت نمی شناسیم.

نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه گفت: امور  فدراسیون در بخش بانوان تنها در حد کلاس های آموزشی و مچ اندازی است. تاکنون اعزام تیم ملی بانوان مچ اندازی به مسابقات برون مرزی سابقه نداشته و قرار شده مسابقات کشوری این رشته در مرداد ماه برگزار شود. البته با توجه به اینکه لباس تیم ملی مچ اندازی از سوی مسئولان تائید شده، احتمال دارد در رقابت های برون مرزی آن هم پس از انجام کارهای قانونی شرکت کنیم.

انتهای پیام/

احتمال شرکت تیم ملی مچ اندازی در مسابقات برون مرزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار