محمدی در دیدار با مدیران عامل شرکت های عراقی مطرح کرد؛

لزوم ارتقای کیفی خدمات به زائران براساس استاندارد سازمان حج

رئیس سازمان حج وزیارت گفت:هدف اصلی ایران و عراق ارتقای کیفی خدمات به زائران براساس استاندارد سازمان حج و زیارت است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حمید محمدی رئیس سازمان حج وزیارت در نشست با مدیران عامل شرکت‌های عراقی با اشاره به اهداف و سیاست‌های کلان سازمان در اعزام زائر به عتبات عالیات اظهار کرد: هدف اصلی مشترک هر دو طرف عشق به امام حسین علیه السلام و خدمت به زائران امام همام است از این رو باید با هماهنگی و همکاری مشترک در حوزه خدمات دهی به زائران بیش از پیش تلاش کنیم و سطح کیفی خدمات را به استاندارد‌های مورد نظر سازمان حج وزیارت برسانیم.

وی افزود: الزام به رعایت استاندارد‌ها سختگیری نیست بلکه تلاش برای ارتقای سطح خدمات به زائران و جلب رضایت آنان است تا رضایت حضرت ابا عبدالله علیه السلام و خداوند متعال را کسب کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد:برای اسکان زائران باید هتل‌های مناسب منطبق با استاندارد‌ها و مقتضیات فرهنگی و اجتماعی زائران ایرانی تامین شود.

محمدی با بیان اینکه تلاش برای تامین هتل اسکان زائران در دو سطح می‌تواند انجام شود، تاکید کرد: در مرحله اول باید با بازسازی و رفع اشکالات هتل‌ها  استاندارد‌ها و شاخص‌های حداقلی فراهم شود.

وی گفت:باید وضعیت خدماتی که از سوی  شما به ویژه در حوزه پرواز  به زائران داده می‌شود به لحاظ کیفیت و هزینه به گونه‌ای برجسته و متفاوت باشد که مجموعه‌های غیر مجاز توان رقابت نداشته باشند.

 محمدی ادامه داد:ارزیابی شرکت‌های عراق به خصوص در دو شاخص تعداد هتل‌های در اختیار و سطح ارائه خدمات مورد توجه ویژه سازمان قرار دارد.

 وی با بیان اینکه درنجف اشرف در خصوص وضعیت اسکان و هتل مشکل جدی وجود دارد، تاکید کرد: باید با سرمایه گذاری لازم شرایط ساخت هتل مناسب برای افزایش اعزام زائر را فراهم کرد.

محمدی تاکید کرد:شما می‌توانید در حوزه زائران عراقی ورودی به ایران و ساماندهی آن  نقش جدی و مشخصی را ایفا کنید.

انتهای پیام/

لزوم سرمایه گذاری برای ساخت هتل مناسب برای زائران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
شما که میگفتین با سعودیها صحبت کردیم و تا امنیت زایران فراهم نشه نمیفرستیم اگه امنیتشون فراهم شده این پیام و پسغام چیه؟سعودیها خودشون به شما پیام میدن که زایر بفرستید یا شما زایرارو میفرستین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
شما که میگفتین با سعودیها صحبت کردیم و تا امنیت زایران فراهم نشه نمیفرستیم اگه امنیتشون فراهم شده این پیام و پسغام چیه؟سعودیها خودشون به شما پیام میدن که زایر بفرستید یا شما زایرارو میفرستین؟
آخرین اخبار