حجت‌الاسلام محمدحسنی:

قلم و سلاح، دو بازوی کشور برای مقابله با جنگ نرم هستند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: قلم و سلاح، دو بازوی کشور برای مقابله با جنگ نرم هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ششمین همایش اندیشه و قلم ارتش که صبح امروز چهارشنبه ١٤ تیرماه در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار داشت:این نشست مصادف شده با نخستین روز‌های آغاز مسئولیت بنده که آن را به فال نیک می‌گیرم و از رهبر معظم انقلاب سپاسگزارم که به من اعتماد کردند، امیدوارم بتوانم پاسخ درستی به اعتماد ایشان بدهم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه اگر ملتی خودش برای خودش ننویسد دیگران برای او می‌نویسند، ادامه داد: هر انسانی باید خود برای جامعه اش تاریخ بنویسد در غیر این صورت دیگران آن چیزی را که دلشان می‌خواهد می‌نویسند و به جامعه ما انتقال می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه کار نگارش برای کشور یک واجب کفایی است، تصریح کرد: همانگونه که اگر از مرز‌های کشور پاسداری نشود به کشور دست درازی صورت می‌گیرد، اگر در حوزه اندیشه نیز ننویسم به فرهنگ و اندیشه جامعه دست درازی می‌شود.

محمدحسنی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: هنوز در حال جنگ نرم با دشمن هستیم و پیروزی در این جنگ نیاز به افراد اهل قلم دارد چرا که پیروزی در جنگ نرم با توپ و تفنگ حاصل نمی‌شود البته باید گفت که در این عرصه نیاز است تا سلاح و قلم در کنار هم باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار