روایت حاج احمد متوسلیان از ماجرای تسلیم نشدن رزمندگان در مقابل دشمن +فیلم

جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله در سال‌های دفاع مقدس، از مقاومت رزمندگان اسلام در مقابل دشمن بعثی می‌گوید.

روایت حاج احمد متوسلیان از ماجرای تسلیم نشدن رزمندگان در مقابل دشمن +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، فرمانده لشکر 27 محمد رسول‌الله در سال‌های دفاع مقدس، در آن سال‌ها از مقاومت جانانه نیروهای اسلام در مقابل دشمن می‌گوید:

 دشمن به 40 متری رزمندگان رسیده بود و مدام به برادران می‎گفتند که تسلیم شوید. سرپرست این گروه که یک برادر روحانی بود بلند شده و فریاد می‌زند سرباز امام زمان و تسلیم! سرباز امام خمینی و تسلیم! و با تیرباز خود به سمت دشمن هجوم می‌برد چند تن از آنها را به هلاکت می‌رساند و در نهایت تیری به سرش اصابت می‎کند و به شهادت می‌رسد.

مابقی رزمندگان  که این صحنه را می‌بینند همگی به سمت دشمن هجوم می‌برند و تعدادی شهید و زخمی می‌شوند اما مابقی تعداد کثیری از دشمن را اسیر می‌گیرند و غنایم زیادی را با خود می‌برند.

و این تنها یک نمونه از این است که چگونه تعداد کم ما در برابر تعداد کثیر آنها حماسه‌آفرینی می‌کند. مابقی خاطرات فوق را از زبان حاج احمد متوسلیان در ویدئوی زیر ببینید.

 
/انتهای پیام

 خاطره‌گویی حاج احمد متوسلیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدبلوکات
۲۰:۱۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
ماهمه مدیون خون پاک شهداهستیم شهدادرخت تنومندانقلاب اسلامی واسلام عزبز راباخون خودابیاری کردن.درودبرشهداوامام شهدا.تازمانی که شعارماشهادت وشهادت افتخاراست هیچکس جرات چپ نگاه کردن به مملکت عزیزماراندارد.
آخرین اخبار