یاسوج؛

کشف هزار و 117 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه وبویراحمد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تریاک و شیشه پرمصرف‌ترین و کم‌مصرف‌ترین مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ نشست خبری اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران برگزار شد.

در این نشست بالش‌زر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسانه‌ها همیشه یاور پلیس استان در راه مبارزه و مقابله و پیشگیری از مواد مخدر بوده‌اند اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه عدم همکاری رسانه‌ها را در این حوزه مشاهده نکرده‌ایم.

وی گفت: در سال جاری و تاکنون هزار و 117 کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که در مدت مشابه سال قبل این میزان 582 کیلوگرم بوده و بیش از 90 درصد رشد را در زمینه کشفیات داشته‌ایم و از این مقدار هزار و 16 کیلوگرم آن تریاک بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعداد خودروهای توقیف شده در مدت سپری شده از سال جاری در استان 93 خودرو بوده که در سال گذشته این تعداد 79 خودرو بوده که رشد 13 درصدی توقیف خودرو را نشان می‌دهد.

بالش‌زر ادامه داد: در سال گذشته تعداد 535 نفر دستگیر شدند و امسال تاکنون تعداد دستگیر شدگان 530 نفربوده است.

وی بیان کرد: تعداد 60 طرح پاکسازی را تاکنون داشته‌ایم که در این طرح‌ها به مقدار 48 کیلوگرم کشفیات داشته‌ایم.

بالش‌زر به میزان کشفیات در سال گذشته و سال جدید اشاره کرد و گفت: کشفیات سالانه ما در سال گذشته 4 هزار و 467 کیلوگرم بود که بیش از دو هزار نفر هم دستگیر کردیم و به تعداد 347 خودرو نیز توقیف شد که نسبت به سال قبل از آن در کشفیات 13 درصد رشد داشتیم.

وی همچنین به میزان مصرف مواد مخدر استان اشاره کرد و گفت: تریاک در رده اول و شیشه در رده آخر قرار دارد.

بالش‌زر با بیان اینکه همه مکان‌هایی را که محل تجمع معتادان در شهر یاسوج بوده‌اند را پاکسازی کردیم افزود: محل‌هایی مانند پارک چشمه نباتی و سایر محل‌های تجمع کاملا از وجود معتادان پاکسازی شده است.

انتهای پیام/غ

 پاکسازی همه محل‌های تجمع معتادان در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.