ویژگی منحصر به فرد آیفون 8 / تاچ آی دی جای خود را به حسگر تشخیص چهره می دهد

سایت های فناوری مدعی شدند شرکت اپل در یک معامله پرخطر قصد حذف حسگر اثرانگشت و استفاده از سنسور تشخیص چهره در ازای آن را دارد.

ویژگی منحصر به فرد آیفون 8 / تاچ آی دی جای خود را به حسگر تشخیص چهره می دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیفون 7 را به خاطر بیاورید، زمانی که تیم کوک پرده از این محصول برداشت، نبود جک 3.5 میلیمتری هدفون بسیاری را متعجب کرد، زمانی که جاناتان آیو طراح جسور اپل شروع به صحبت پیرامون چرایی حذف این جک کرد بسیاری از وبلاگ نویسان آنلاین در همان لحظه صحبت های او را توجیه خواندند.

حالا آیفون بازها به نبود جک 3.5 میلیمتری صدا عادت کردند و در کل این اقدام را مثبت ارزیابی می کنند، این موضوع نشان داد اگر اپل بخواهد کاری انجام دهد تردید نمی کند.

حالا سایت های فناوری صحبت از حذف حسگر اثرانگشت یا همان تاچ‌ آی دی می کنند، جایگزین این ویژگی ابتکاری اپل که در آیفون 5 معرفی شد حسگر تشخیص چهره است.

اطلاعات درز کرده نشان می دهد این کمپانی برای این اقدام هنوز آماده است، برخی از سایت ها مدعی شدند قرار است دکمه هوم حذف شود و حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش قرار بگیرد.

مطمئن باشید اپل از برخی شرکت های سرشناس تولید کننده تلفن های اندرویدی برای انتقال دکمه هوم به پشت دستگاه است، الگو برداری نمی کنداما در عوض به دنبال گسترش پترن تشخیص چهره و رفع باگ های آن است.

بحران زمانی اتفاق می افتد که تمام جوانب برای اتکا به سیستم تشخیص چهره سنجیده نشود، آیا این حسگر به اندازه کافی دقیق و بدون خاطاست که بتواند جایگزین حسگر اثر انگشت شود؟

ویژگی منحصر به فرد آیفون 8 / تاچ آی دی جای خود را به حسگر تشخیص چهره می دهد

انتهای پیام/

حذف حسگر اثر انگشت Touch ID در آیفون 8

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار