کرمان؛

برگزاری دوره ی آموزشی عکاسی ورزشی در کرمان

اولین دوره ی آموزشی عکاسی ورزشی با حضور کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، مسئولان روابط عمومی شهرستان ها و هیأت های ورزشی امروز در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، این دوره ی آموزشی با هدف آشنایی با مبانی و اصول عکاسی ورزشی با حضور 40 شرکت کننده برگزار شد.

امیری خراسانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی این دوره آموزشی، ضمن تقدیر و تشکر ویژه از فعالیت کارکنان حوزه روابط عمومی گفت: مردم کرمان با توجه به روحیه ی خاص و نجابتی که دارند کمتر فعالیت های خود را رسانه ای می کنند.

وی اطلاع رسانی به موقع و صحیح را یک وظیفه ی مهم و یک هنر عنوان کرد و خطاب به روابط عمومی ها افزود: شما با هنر خود در راستای جذب مخاطب، می توانید به معرفی هیات های ورزشی و به خصوص فعالیت های مناطق محروم بپردازید.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: همچون گذشته این رسالت مهم ادامه یابد و با انتقادهای صادقانه و منصفانه، روزی برسد که در تمامی عرصه ها بتوانیم با صداقت گام برداریم و در رسیدن به این هدف باعث افتخار ایران عزیزمان شویم .

حمید صادقی عکاس و مستند ساز بین المللی و عضو اصلی انجمن ملی عکاسان ایران در این دوره ی آموزشی به بیان مباحث عکاسی پرداخت.

ساختمان دوربین، نورسنجی، حساسیت در عکاسی، لنز‌ها و عدسی‌های کمکی، منابع نوری و .. بخشی از موضوعات مطرح شده در این دوره ی آموزشی بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار