پوتین برای شرکت در نشست گروه 20 وارد هامبورگ شد

هواپیمای حامل رئیس جمهور روسیه، وارد فرودگاه «هلموت اشمیت» در شهر هامبورگ آلمان شد.

پوتین برای شرکت در نشست گروه 20 وارد هامبورگ شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری شین هوآ، هواپیمای حامل ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، وارد فرودگاه «هلموت اشمیت» در شهر هامبورگ آلمان شد.

پیش بینی می شود ولادیمیر پوتین روز جمعه در دو نشست رسمی گروه بیست شرکت کند و در یک نشست رسمی دیگر نیز به منظور گفتگو در مورد موضوع های سیاسی که در زمینه تروریسم جهانی و اوضاع در خاورمیانه (غرب آسیا) خواهد بود، حضور یابد.

رئیس جمهور روسیه همچنین قرار است در سفر به هامبورگ با سران گروه بریکس از جمله سران برزیل، هند، چین و آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کند.

طی این نشست دو روزه، پوتین همچنین مجموعه ای دیدارهای دو جانبه با سران کشورهای دیگر از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برگزار خواهد کرد.

رئیس جمهور روسیه قصد دارد در حاشیه نشست گروه بیست با «مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی و شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن، دیدار کند.

به گفته یوری یوشاکوف، مشاور ریاست جمهوری روسیه، پوتین همچنین در حاشیه این نشست با رهبران دیگر کشورها از جمله نخست وزیر استرالیا و روسای جمهوری مکزیک و آفریقای جنوبی نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

رئیس جمهور روسیه عصر جمعه نیز، به همراه سران کشورهای دیگر در ضیافت رسمی به میزبانی آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، شرکت خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار