جانسون استفاده ترامپ از شبکه‌های اجتماعی را ستود

وزیر خارجه انگلیس گفت رویکرد دونالد ترامپ به سیاست به گونه‌ای است که تخیل مردم در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایندیپندنت، بوریس جانسون – وزیر خارجه انگلیس – دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – را به دلیل آن‌چه وی استفاده از سیاستی که "تخیل مردم سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است" خواند، ستود.

وزیر خارجه انگلیس افزود آرزو دارد می‌توانست مانند رئیس جمهور آمریکا از توییتر استفاده کند.

ستودن شیوه استفاده ترامپ از شبکه‌های اجتماعی در حالی است که رئیس جمهور آمریکا به تازگی به دلیل انتشار یک پیام توییتری توهین‌آمیز خطاب به مجری زن یک شبکه تلویزیونی مورد انتقادهای شدید قرار گرفته است. همچنین ترامپ پیشتر در صفحه کاربری توییتر خود، باراک اوباما – رئیس جمهور پیشین آمریکا – را به شنود مکالمات تلفنی‌اش متهم کرده بود.

قرار است بوریس جانسون و ترزا می – نخست وزیر انگلیس – در نشست سران گروه 20 شرکت کنند. در این نشست، ترزا می و دونالد ترامپ رو در رو با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

جانسون در مصاحبه با شبکه بی‌بی‌سی رادیو 4 گفت: "من فکر می‌کنم رویکرد دونالد ترامپ به سیاست به گونه‌ای است که تخیل مردم در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است."

وی افزود: "وی با پیام‌های توییتری و مواردی مانند آن به گونه‌ای مردم را به سیاست علاقمند کرده است که مدت‌ها بود نظیر آن را مشاهده نکرده بودیم. به یقین من هرچقدر هم که بخواهم نمی‌توانم آن‌گونه که او از توییتر استفاده می‌کند، عمل کنم."

این در حالی است که دونالد ترامپ با پیام‌های توییتری خود به منظور حمله لفظی به روزنامه‌نگاران و رقبای سیاسی و نیز اعلام مواضع خود درباره سیاست خارجی، تمامی هنجارها را زیر پا گذاشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۵ تير ۱۳۹۶
ما ی شونه اضافه داریم
آخرین اخبار