سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان:

برنامه هایمان از امروز ، جدی تر از گذشته پیگیری می شود

چمنیان گفت: از همین امروز برنامه ریزی های مان جدی تر از قبل پیگیری می شود و تلاش می کنیم بهترین عملکرد را در جام جهانی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،عباس چمنیان در مورد قرعه کشی جام جهانی نوجوانان اظهار داشت: به هر حال هر 24 تیمی که در این رقابت ها حضور دارند مطمئنا از تیم های با کیفیت محسوب می شوند ولی آن چیزی که بیشتر از همه برای ما مهم هست اینکه طی قرعه کشی که انجام شد حریفان مان را در این رقابت ها شناختیم.

وی افزود:تمامی گروه ها سخت و دشوار هستند و بدون شک ما کار آسانی در پیش نداریم، زیرا تمام تیم ها با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت می کنند تا بتوانند بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند. با توجه به اینکه کمتر از سه ماه تا آغاز مسابقات جام جهانی نوجوانان باقی مانده باید تمام سعی و تلاش مان را انجام دهیم تا نه تنها تیم را به آمادگی مطلوب برسانیم بلکه بتوانیم نتایج قابل قبولی را هم در آن رقابت ها کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد:همانطور که می دانید کلاس فوتبال آلمان با بقیه کشورها متفاوت است و از نظر ما تیمی قابل احترام محسوب می شود.گینه جزو کشورهای سخت کوش و قدرتمند آفریقا محسوب می شود و مطمئنا رقیب سر سختی برای ما محسوب خواهد شد.کاستاریکا هم می تواند در روز مسابقه سختی های زیادی را برای ما بوجود بیاورد.ولی آن چیزی که ما به دنبالش هستیم این است که بتوانیم از مرحله مقدماتی صعود کنیم و اگر این اتفاق رخ دهد مطمئنا تمام تلاش مان را می کنیم تا در مرحله حذفی عملکرد خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم.

چمنیان در پایان تصریح کرد:از همین امروز برنامه ریزی های مان جدی تر از قبل پیگیری می شود و خوشبختانه سرپرست تیم پس از انجام قرعه کشی مذاکراتی را با مدیران برخی از تیم ها انجام داده تا بتوانیم چه در ایران و چه خارج از کشور بازی های تدارکاتی خوبی را مقابل تیم های با کیفیت اروپایی و آفریقایی انجام بدهیم تا بتوانیم در طول این مدت باقیمانده هماهنگی بیشتری را بین بازیکنان تیم بوجود بیاوریم ولی مهمترین مسئله برای ما آن است که بتوانیم برنامه های مان را به خوبی پیش ببریم.

انتهای پیام/

با آمادگی کامل در جام جهانی حضور می یابیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار