ریاحی عنوان کرد:

صرفه جویی سه میلیارد لیتری بنزین با اجرای طرح پیمایش

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: اجرای طرح پیمایش تا کنون با صرفه جویی سه میلیارد لیتری در مصرف بنزین به قیمت میانگین صادراتی ۱۰۷۰ تومان، رقمی معادل ۳۱۰۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی مالی حاصل شده است.

صرفه جویی سه میلیارد لیتری نفت و گاز با اجرای طرح پیمایشبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،منصور ریاحی در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام از زمان اجرای طرح پیمایش تا کنون با صرفه جویی سه میلیارد لیتری در مصرف بنزین به قیمت میانگین صادراتی ۱۰۷۰ تومان، رقمی معادل ۳۱۰۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی مالی حاصل شده است، افزود: پیش از اجرای این طرح روزانه ۱۲۰ میلیون لیتر نفت گاز به ناوگان درون شهری و برون شهری اختصاص می دادیم که از این میزان ۵۱ میلیون لیتر آن مصرف می شد. این در حالی است که با اجرای طرح پیمایش ۶۷.۸ میلیون لیتر تخصیص فرآورده داشتیم که از این میزان ۴۲.۵ میلیون لیتر مصرف می شد.

وی ادامه داد: سه طرح بزرگ در نواحی مرزی به منظور کنترل و کاهش مصرف فرآورده خارج از زنجیره ای، عرضه انجام شده است که از جمله آن می توان به طرح فروش سوخت در پایانه های مرزی، طرح فروش سوخت در بازارچه های مرزی و طرح فروش سوخت به خانوارهای مرزنشین اشاره کرد. به این ترتیب ۲.۵ میلیون لیتر فرآورده نفت و گاز را برای این سه طرح به مصرف رساندیم.

انتهای پیام/

صرفه جویی روزانه ۷ میلیون لیتر نفت و گاز  با اجرای طرح پیمایش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار