اهواز؛

نمایش اثر هنرمند دزفولی در پرتغال

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از نمایش نقاشی هنرمند این شهرستان درکشور پرتغال خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت:نمایشگاهی از آثار هنرمندان 17 کشور مختلف دنیا در کشور پرتغال برگزار شده که موضوع این نمایشگاه الهام گرفتن از تصاویر بناهای تاریخی کشور پرتغال است.


نادر سعادتی فرد افزود:در این نمایشگاه 17 اثر از آثار نقاشی هنرمندان 17 کشور مختلف جهان به نمایش درآمده که اثر عبدالرضا رابطی هنرمند دزفولی به عنوان تنها اثر هنرمند ایرانی در این نمایشگاه دیده می شود.


وی گفت: این نمایشگاه از 17 تیر به مدت یکماه در اماکن تاریخی ساگراس پرتغال برپاست.


عبدالرضا رابطی هنرمند دزفولی نیز در این باره افزود:حدود یک ماه پیش از 34 هنرمند بین المللی دعوت به عمل آمد تا آثار خود را بر اساس فضاهای تاریخی الگارو در کشور پرتغال مجموعه تاریخی ساگراس برای شرکت در این نمایشگاه ارائه کنند که بنده یکی از هنرمندان دعوت شده بودم.


وی گفت: اثر نقاشی من با نام شکوه تاریخ در این نمایشگاه ارائه شده است.


این هنرمند دزفولی اضافه کرد:در این نمایشگاه که به مدت یک ماه دایر خواهد بود مصاحبه هر هنرمند با زبان خودش با مضمون سوابق هنری با زیر نویس انگلیسی نیز پخش خواهد شد.


وی گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه در قالب یک کتاب چاپ خواهند شد.


آثار عبدالرضا رابطی هنرمند دزفولی تاکنون در نمایشگاه های مختلف بین المللی از جمله کره جنوبی، بلژیک و لندن ارائه شده است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.