مشهد؛

آغاز پایش تابستانه اصناف مشهد

بازرسی و نظارت اصناف مشهد ویژه طرح تابستانه سال جاری از اول تیرماه آغاز و تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: بازرسی‌های طرح تابستانه با توجه به حضور زائران با در شهر مشهد مقدس با هدف رعایت حقوق زائران و شهروندان و جلوگیری از تخلفات احتمالی، بازرسی‌های صنوف در سطح شهر به ویژه خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

وی افزود: رستوران‌ها از جمله موارد مهمی هستند که در فصل تابستان با نظارت ویژه بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد همراه بوده و در خصوص رعایت قیمتها، نظارت برکیفیت، جلوگیری از هرگونه تقلب، کم فروشی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به تقویت نیرو‌های حوزه بازرسی و نظارت حریم رضوی، افزود: نظارت دقیق و ممتد از واحد‌های صنفی سطح شهر به ویژه اطراف حرم مطهر همچون واحد‌های صنفی فروش آبمیوه و بستنی، عکاسی، فروش سوغات (زعفران، زرشک، نبات و آبنبات و..)، فرآورده‌های گوشت دامی، مرغ و ماهی، برنج و حبوبات و... از جمله برنامه‌های طرح ویژه تابستانه ۹۶ بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد می‌باشد.

بنا نژاد از نظارت ویژه‌ی واحد‌های صنفی مستقر در راه آهن، فرودگاه، ترمینال‌ها و تفرج گاه‌ها خبرداد وگفت: برنامه ریزی برای جلب مشارکت سایر دستگاه‌ها در برگزاری گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی، اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، استاندارد، بهداشت و کارشناسان اتحادیه‌های تحت پوشش در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بازرسی در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: نظارت برحمل و نقل داخل شهر تاکسی تلفنی‌ها، بازرسی از مجموعه‌های پذیرائی و تالارها، نظارت مستمر بر فروش‌های فوق العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی در اسرع وقت و اعلام نتیجه به شاکیان، از دیگر اقداماتی است که در برنامه تابستانه سال جاری بازرسی و نظارت اصناف گنجانده شده است.
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: زائران و شهروندان در صورت هرگونه شکایات صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و ... می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۷۲۸۳۳۴۴ و ۳۷۲۳۴۵۵۵ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام//ا. آ
 

بازرسی های اتاق اصناف در طرح تابستانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.