مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند:

پروژه 248 واحدی مسکن مهر معلولان افتتاح می شود

مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند از افتتاح پروژه 248 واحدی مسکن مهر معلولان در هفته بهزیستی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛شرفی مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از بیست و چهارم تا سی ام تیرماه هفته بهزیستی نام گرفته است،گفت:امسال برای گرامیداشت هفته بهزیستی شعار " بهزیستی محور مسئولیت و سلامت اجتماعی "انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه بهزیستی بیرجند جهت گرامیداشت این هفته برنامه های متنوعی پیش بینی کرده است،افزود:غبار روبی مزار شهدا، دیدار با فرماندار شهرستان بیرجند،شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه،سخنرانی حجت الاسلام مختاری پیرامون خانواده،برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مواد مخدر و عوارض سوء ناشی از مصرف آن در محلات طرح اجتماع محور از جمله برنامه های اجرایی توسط این اداره است.

شرفی توزیع پمفلت و پوستر خدمات مشاوره ژنتیک،اجرای طرح غربالگری بینایی بصورت رایگان، پیاده روی همکاران، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه همکاران و ملاقات مردمی مدیر بهزیستی با مددجویان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند همچنین از افتتاح نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف در محل نگارخانه شهر،افتتاح مرکز نگهداری کودکان 3 تا 6 سال و افتتاح طرح های اشتغال با حضور میهمانان کشوری خبر داد.

وی نواختن زنگ در مهد کودک ها را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی اعلام کرد و گفت:دیدار با همکاران بازنشسته،برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مراکز مددکاری و گردهمایی فعالان عرصه اشتغال جامعه هدف با مشارکت شرکت مشاوره شغلی از دیگر برنامه های این هفته است.

شرفی با اشاره به تخفیف مراکز اقامتی ویژه معتادان در طول هفته بهزیستی افزود:نشست خبری با اصحاب رسانه، نشست تخصصی چالش های فراروی پیشگیری از طلاق و بازدید از مرکز توسعه محله الهیه از برنامه هایی است که در طول هفته بهزیستی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار