کرمان؛

ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه سیرجان

پنجمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه صنعتی سیرجان امروز برگزار شد .

ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه سیرجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجه الاسلام ابوالفضل کارگر ابرقویی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دردانشگاه صنعتی سیرجان گفت:  اساتید افسران جنگ نرم هستند که ضرورت دارد بنیه علوم مختلف ومعرفت افزایی و آگاهی آنان بیشتر شود تا بتوانند در تربیت جوانان و دانشجویان موفق شوند.

وی افزود : اساتید باید در زمینه های معرفت افزایی ، علوم سیاسی و فرهنگی و مذهبی خودشان را تقویت کنند تا بتوانند پاسخگوی دانشجویان باشند و این طرح این آمادگی را سرعت می بخشد.

حجه الاسلام کارگر دانش افزایی و بصیرت ، ایجاد فضای علمی و گفتگو محور در بین اساتید و بستر سازی برای شکوفایی استعدادهای موجود را از اهداف طرح ضیافت اندیشه عنوان کرد و گفت : در این راستا اساتید به هدف مشترک در یک مدار همفکری دارند تا بتوانند بستر سازی علمی و مذهبی و فرهنگی دانشگاه را سرعت بخشند.

امام جمعه سیرجان در مراسم افتتاحیه این طرح با تبریک آزادسازی موصل گفت : استکبار جهانی به رهبری آمریکا با شکست داعش در برنامه ریزی و توطئه های چندین ساله اخیر شکست خورد که خواب و خیال خوشش در منطقه را نابود کرد.

حجه الاسلام سیدمحمود حسینی افزود : دشمنان نظام اسلامی برای شکست نظام اسلامی بیکار ننشته و نمی نشینند و جبهه فرهنگی را برای مقابله با جوانان طراحی می کنند که ما هم باید با تقویت فرهنگ خود و برنامه ریزی خوب و جذاب با این تهاجم دشمن مقابله کنیم و طرح ضیافت اگر به خوبی اجرا شود مسیر را برای تربیت دانشجویان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن آماده می کند.

آقای غلامعباس بارانی رئیس دانشگاه صنعتی سیرجان هم در این مراسم گفت : دانشگاه صنعتی سیرجان در ارزیابی سال گذشته در اجرای طرح ضیافت اندیشه با کسب 137 امتیاز طی رتبه اول استان ، و رتبه نهم دانشگاههای وزارت علوم را کسب کرده که نقطه قوت این دانشگاه در برنامه های فرهنگی است.

وی افزود : مباحث معرفتی ، مذهبی و سیاسی و اجتماعی ، دیدار با خانواده شهداء ، نشست هم اندیشی اساتید ، بازدید از محله های محروم از برنامه های فرهنگی طرح ضیافت در حال اجرا است و فرصت خوبی است که در کنار فعالیت های آموزشی و پژوهشی طرحهای فرهنگی را آموزش عملی داریم.

این طرح ضیافت به مدت 4 روز برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.