کرمان؛

اجرای 289 طرح عمرانی در جنوب کرمان طی چهار سال گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در طول چهار سال گذشته، 289 طرح عمرانی شامل ساخت فضاهای بهداشتی و درمانی در این منطقه دردستور کار قرار گرفته است.

اجرای 289 طرح عمرانی در جنوب کرمان طی چهار سال گذشتهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  محمدرضا محمدی ساردو رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در جمع خبرنگاران اظهر داشت: این طرح ها در مجموع 80 هزار و 469 مترمربع زیر بنا دارند که با اعتبار بیش از یکهزار و 200 میلیارد ریال احداث و یا در حال تکمیل هستند.


وی براهمیت تداوم طرح تحول نظام سلامت تاکید کرد و افزود: طرحی که با تدبیر در کشور آغاز شد، ‌بالید و مایه افتخار هر ایرانی شد؛ طرحی که می تواند الگویی برای سایر کشورها هم باشد.


وی تصریح کرد: راه اندازی مرکز 'ام. آر. آی' در جیرفت، ساخت کلینیک تخصصی در جیرفت و کهنوج، ساختمان غربالگری سرطان در جیرفت و کهنوج، ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه، راه اندازی 27 مرکز جامع خدمات سلامت و 159 خانه بهداشت از مهمترین فعالیت های بهداشتی و درمانی در جنوب استان کرمان بوده است.


محمدی به جشنواره عمران سلامت نیز اشاره کرد و گفت: جشنواره عمران سلامت روز گذشته با حضور رئیس جمهوری و ریاست دانشگاه های علوم پزشکی کشور به میزبانی تهران برگزار شد که از اقدامات انجام شده در عرصه تحول در تکمیل فضاهای بهداشتی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر شد.


وی بیان کرد: خوشبختانه در مدت چهار سال گذشته و با تمام سختی هایی که مجموعه دانشگاه تحمل کرد امروز شاهد پیشرفت های قابل توجه در بخش های مختلف به ویژه فضاهای فیزیکی و تجهیز آن در منطقه هستیم که ماحصل توجه دولت به سلامت جامعه با اجرای طرح تحول سلامت است.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.