عامل شرارت در كهنوج دستگیر شد

جانشین انتظامی شهرستان کهنوج گفت: عامل شرارت طی يك عمليات ضربتی توسط پليس اين شهرستان دستگير شد.

عامل شرارت در كهنوج دستگیر شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛   بنا براعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ مجید محمودی گفت : از چند روز گذشته و در پی تیر اندازی های ایزایی در سطح شهر، شناسايی و دستگيری عاملان در دستور كار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: ماموران پليس اطلاعات با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسی پس از شناسايی عامل شرارت با هماهنگی دستگاه قضايی در اقدامی ضربتی و غافلگيرانه متهم را دستگیر كردند که در بازدید ازمخفيگاهش یک قبضه سلاح ممنوعه نیز کشف شد.


جانشین انتظامی كهنوج بیان داشت : این متهم دارای سوابق کيفری، شرارت و ايجاد ناامنی و اخلال در نظم و امنیت شهروندان شهرستان کهنوج است.


وی اظهار داشت: متهم در تحقيقات و بازجويی های پليس به بزه انتسابی و شرارت های خود از جمله،حمل سلاح غير مجاز،زورگيری و چندین مورد تيراندازی ایزایی در سطح شهرستان اعتراف و اقرارکرد.


سرهنگ محمودی در پایان با اشاره به اينكه اين شرور مسلح پس از دستگيری برای سير روند قانونی تحويل دستگاه قضا شد ،گفت:اشراف اطلاعاتی، از اولويت های پليس در حوزه استحفاظی است و اجازه اختلال در نظم و امنيت را به اشرار نمی دهيم.


انتهای پیام/س

حمل سلاح غیر مجاز و زورگیری بوسیله متهم در کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار