بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 165)؛

از دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر تا نرم‌افزار تبدیل موبایل به دوربین امنیتی

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود 1.7 Live Reporter + Security Camera؛ تبدیل گوشی به دوربین امنیتی

نرم افزار Live Reporter + Security Camera یکی از ابزار هایی است که می توانید گوشی هوشمند خود را به دوربین امنیتی تبدیل و تصاویر محیط را ضبط کنید. شاید خرید یک دوربین برای منزل یا محل کار قیمت بالایی را به همراه داشته باشد. با این نرم افزار می توانید به صورت رایگان از دوربین امنیتی بر خوردار شوید. یکی از نقاط مثبت این نرم افزار، ضبط صدا است که می تواند به همراه تصویر، صدای محیط را هم ضبط کند. نرم افزار Live Reporter + Security Camera، در گوگل پلی با قیمت 1.99 دلار به فروش می رسد.

دانلود Live Reporter + Security Camera؛

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود 2.1.3 Pixomatic photo editor؛ نرم افزار حرفه ای و فوق العاده ویرایش تصاویر

نرم افزار Pixomatic photo editor یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش و خلق تصاویر هنری است. این نرم افزار در ابتدا تنها برای سیستم عامل آی او اس عرضه شده بود و عنوان بهترین نرم افزار ویرایش عکس را نیز کسب کرده بود اکنون برای اندروید منتشر شده است. این نرم افزار امکانات بسیاری بیشتری نسبت به دیگر نرم افزار های ویرایش تصویر دارد و استفاده از آن نیازی به دانش خاص ندارد و رابط کاربری آسانی دارد. ویژگی های منحصر به فرد آن را می توانید در قسمت ویژگی های نرم افزار مطالعه کنید. نرم افزار Pixomatic photo editor با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد و توانسته نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

 Pixomatic photo editor

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Panorama 360 نسخه 4.6.5 ؛ بهترین نرم افزار عکسبرداری پانوراما
یکی از بهترین و پرطرفدار ترین نرم افزار های عکاسی به صورت 360 درجه نرم افزار Panorama 360 است. برنامه ای که با بیش از 10 میلیون دانلود از گوگل پلی جزو بهترین  نرم افزار ها در این امر است. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده چرا که با اکثر گوشی های هوشمند سازگار است.این نرم افزار برای اندروید و ios طراحی شده است.

دانلود Panorama 360 نسخه 4.6.5 ؛ بهترین نرم افزار عکسبرداری پانوراما
 
 
دانلود 2.1.2 PicsArt Color Paint؛ بهترین نرم افزار نقاشی پیکس آرت
نرم افزار PicsArt Color Paint یکی از پیشرفته ترین و حرفه ترین برنامه ها در زمینه کشیدن و تبدیل تصاویر به نقاشی است که توسط شرکت PicsArt تولید و عرضه شده است. این نرم انرم افزار پس از انتشار، توانست محبوبیت بسیاری پیدا کند و پس از سه روز بیش از 50 هزار بار توسط کاربران دانلود شده است. با استفاده از این نرم افزار و ابزار های حرفه ای موجود در آن می توانید نقاشی های حرفه بکشید و تصاویر جذاب خلق کنید. نرم افزار PicsArt Color Paint در گوگل پلی نمره عالی 4.1 از 5.0 را دریافت کرده است.
 
PicsArt Color Paint 
 
 

 دانلود Telegram 4.1.1؛ با بهبود قابلیت تماس صوتی

در بین کاربران ایرانی نرم افزار پیام رسان تلگرام به میزانی مشهور و محبوب است که نیازی به تعریف از این نرم افزار نیست . کاربران ایرانی تلگرام بیش از 30 میلیون نفر تخمین زده می شوند. مهمترین نکته محبوبیت تلگرام را میتوان ارائه ویژگی های جدید و کاربردی در هر بروزرسانی دانست.

دانلود Snap Camera HDR 8.4.0 برای اندروید ؛ بهترین نرم افزار عکاسی با قابلیت های دوربین حرفه ای

اگر از کیفیت دوربین تلفن همراه خود راضی نیستید، Snap Camera HDR کامل ترین ابزارهای ممکن را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آنها بتوانید تصاویری هنری و حرفه ای بگیرید.

Snap Camera HDR امکانات لازم برای گرفتن بهترین عکس ها از جمله تنظیم حالات تصویر برداری، افکت گذاری حرفه ای تصاویر، تنظیم کنتراست عکس ها، قطع صدای شاتر دوربین و … را در اختیار شما قرار می دهد.

دانلود Snap Camera HDR 8.4.0 برای اندروید ؛ بهترین نرم افزار عکاسی با قابلیت های دوربین حرفه ای
 
 

دانلود نرم افزار 6.9.6 Edmodo برای اندروید و Ios / شبکه اجتماعی مخصوص معلمان و دانش آموزان
تجربه نشان داده است که کلاس های درس  به سبک سنتی بازدهی خوبی داشته حال اگر دانش آموزان با علاقه بر سر کلاس حاضر شوند نتیجه فوق العاده خواهد بود.
با این وجود همیشه این نوع کلاس درس در دسترس نیست  اما با نرم افزار  Edmodo  میتوانید کلاس درس سنتی را به سبک مجازی تجربه کنید.

دانلود نرم افزار  6.9.6 Edmodo برای اندروید و Ios / شبکه اجتماعی مخصوص معلمان و دانش آموزان
 
 

دانلود Dolphin Browser 12.0.1؛ مرورگر دلفین

Dolphin Browser یکی از قدرتمند ترین و پرسرعت ترین مرورگر های موجود برای گوشی های هوشمند است که تا به امروز با بیش از 100 میلیون بار دانلود، به عنوان محبوب ترین مرورگر انتخاب شده است. با استفاده از این مرورگر می توانید صفحات دلخواه خود را با سرعتی بالا باز کنید. از ویژگی های قابل توجه مرورگر دلفین می توان به حذف تبلیغات و پشتیبانی کامل از ادوبی فلش پلیر اشاره کرد. این مرورگر در گوگل پلی امتیاز 4.6 از 5 را دریافت کرده است.

Dolphin – Best Web Browser
 
 

 دانلود 5.0.1 EssentialPIM؛ برنامه مدیریت اطلاعات شخصی

نرم افزار EssentialPIM ابزاری فوق العاده در زمینه مدیریت اطلاعات شخصی در گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید در سریع ترین زمان اطلاعات شخصی از قبیل شماره تلفن ها، یادداشت ها، فایل ها، رمز های عبور، تقویم و .. را از کامپیوتر خود به گوشی های اندوید یا آی او اس و یا بالعکس منتقل کنید. این نرم افزار با کامپیوتر شما همسان سازی می شود و شما کافی است اطلاعات خود را در یک مکان تغییر دهید تا در دیگر گوشی ها آن تغییرات ایجاد شود. نرم افزار EssentialPIM در گوگل پلی نمره عالی 4.4 از 5.0 را دریافت کرده است.

EssentialPIM
 
 

 دانلود Reminder Pro 1.10.4؛ نرم افزار یادآوری کارهای روزانه 

نرم افزار Reminder Pro یکی از برترین برنامه های شناخته شده در زمینه یادآوری است. با استفاده از این نرم افزار می توانید در تقویمی که در اختیار شما قرار می دهد، برای هر روز خود برنامه ریزی کنید. این نرم افزار برنامه شما را راس زمان معین شده به شما یاد آوری می کند.

Reminder Pro
 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۴ تير ۱۳۹۶
چرا باز نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۶
با سلام وتشکر
بنده یه سوال داشتم ...........مگه قابلیت تماس صوتی تلگرام درست شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۳ تير ۱۳۹۶
خير راه حلي ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۳ تير ۱۳۹۶
سلام من یه مشکلی پیدا کردم که نمیدونم راه حلی داره یا نه اگه میتوانین راهنمایی بفرمایید.
من یک فیلمی ضبط کردم که انگار هنگام ضبط فیلم میکروفون گوشی با یک چسب گرفته شده بود و بعدا وقتی که فیلم را برای اولین بار نگاه کردم متوجه شدم صداها درفيلم نیست حتی میزان صدا را در آخرین حد ممکن گذاشتم ولی بازم صدایی از فیلم شنیده نمی شود.
راه حلی یا نرم افزاری برای این کار هست که در این فیلم یادگاری من صداها شنیده بشه
Sweden
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۵ تير ۱۳۹۶
دوست عزیز شما در انتخاب ورودی ضبط صدا اشتباه کردید یا اینکه روی میکروفون مانده. باید به قسمت رکوردین ویندوز برید و یکی از ورودیها که باعث ضبط صدای فیلم میشود را انتخاب کنید. مثل استریو میکس . یا اینکه به قسمت تنظیمات برنامه ایی که باهاش فیلم را ضبط کردید برید و یکی از آبشنهای ظبط صدا رو انتخاب کنید.
Germany
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۳ تير ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۳ تير ۱۳۹۶
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۲ ۲۳ تير ۱۳۹۶
سلام ، ممنون از راهنمایی عالی شما
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم مهرانی
۱۰:۰۱ ۲۳ تير ۱۳۹۶
بسیارعالی سپاس
آخرین اخبار