دبیر اجرایی نمایشگاه عکس با موضوع حجاب و عفاف گفت: یکی از معضلات جامعه امروز بی‌تقوایی در فضای مجازی است که متاسفانه این معضل دامن‌گیر جوانان ما شده است.

بی تقوایی درفضای مجازی معضل امروز جامعهبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مینا درینی در خصوص نمایشگاه عکس با موضوع عفاف و حجاب گفت: این نمایشگاه عکس به مناسبت هفته عفاف و حجاب در پارک ولیعصر (عج) جیرفت دایر می‌باشد.

وی افزود: اجرای نمادین توزیع پاکت وصیت نامه شهدا با موضوع عفاف و حجاب توسط دو تن از آقایان با لباس رزمندگان اسلام در بین مردم و توزیع پاکت نامه با محتوای تقوا در فضای مجازی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
درینی درباره برنامه‌های انجام شده کانون تخصصی عفاف و حجاب گفت: یکی از برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در زندان شهرستان جیرفت بود.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه دارای سه بخش وصیت نامه شهدا در خصوص حجاب، عکس و پوستر با موضوع حجاب و نمایشگاه کتاب است.

درینی تصریح کرد: همچنین از دیگر برنامه‌ها، همکاری در برگزاری اجتماع مدافعان حریم خانواده، برگزاری کارگاه نگرشی مختص دانش آموزان اتحادیه انجمنهای اسلامی بود.

وی گفت: کانون تخصصی حجاب و عفاف جنوب کرمان روز شنبه 24 تیر نمایشگاهی با موضوع عفاف و حجاب در دادگستری جیرفت به مدت یک هفته برگزار می کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.