فرمانده نیروی انتظامی بروجرد:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری مردم است/کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

فرمانده نیروی انتظامی بروجرد گفت: همه باید در بحث مبارزه با مواد مخدر تلاش کنیم، زیرا هر لحظه خطر در کمین فرزندان ما نیز است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علیرضا دلیری، فرمانده نیروی انتظامی بروجرد، گفت: حدود ۷۰ درصد از سرقت‌های خرد و ریز در جامعه از معتادان سر می‌زند و باید همه کمک کنند تا پروسه به هم چسبیده مواد مخدر از مقابله تا درمان و بازگرداندن افراد به خانواده‌ها طی شود.


فرمانده نیروی انتظامی بروجرد با تاکید بر اینکه در راس هرم مبارزه با مواد مخدر، آموزش قرار دارد، افزود: متاسفانه اشراف خانواده‌ها به فرزندان کمتر شده که باید با رفاقت و دوستی با فرزندان، جای دیگران را پر کرده و آن‌ها را از دایره اعتیاد دور کرد.

دلیری گفت: از آنجا که شهرستان بروجرد و استان لرستان در محور و مسیر جابجایی مواد مخدر قرار دارد، متاسفانه مواد راحت تر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد، اما خوشبختانه با داشتن واحد قوی مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان بروجرد کشف مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان با سرعت انجام می‌شود.

کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

دلیری فرمانده نیروی انتظامی بروجرد گفت: از حدود سه سال گذشته تاکنون بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان بروجرد کشف شده است.
دلیری گفت: سال گذشته ۸۶۴ نفر خرده فروش مواد را در شهرستان بروجرد دستگیرنموده و در سه ماهه نخست امسال نیز ۲۱۷ نفر خرده فروش دستگیر شده است.


فرمانده نیروی انتظامی بروجرد گفت: در بحث جمع‌آوری معتادان نیز اقدامات خوبی انجام شده و در سه ماه نخست سال جاری به پنج باند مواد مخدر ضربه زده‌ایم.


دلیری افزود: از شهروندان می‌خواهیم تا هر گونه مورد مشکوک در محل زندگی خود مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر را به نیروی انتظامی گزارش دهند.
وی در ادامه گفت: خوشبختانه از پتانسیل‌های خوبی در بحث مبارزه با مواد مخدر برخورداریم و دادستانی، دادگستری، قضات و پلیس همه در تلاش برای مبارزه با مواد مخدر هستند، اما باز هم به کمک مردم نیازمند هستیم.


انتهای پیام/ د

مبارزه با مواد مخدر نیازمند همکاری مردم است/کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار