کرمان؛

قدردانی ازتلاش شرکت مس برای کاهش آلایندگی

استاندار کرمان ازپیگیری جدی مقابله با آلایندگی های مس قدردانی کرد وگفت: این طرح از اقدامات نمونه کشوری در حفظ محیط زیست ومسئولیت های اجتماعی مس خواهدشد.

قدردانی ازتلاش شرکت مس برای کاهش آلایندگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  علیرضا رزم حسینی در نشست کارگروه بررسی وضعیت آلایندگی صنایع مس گفت: طرح ساماندهی آلایندگی های مس به گونه ای اجرا می شود که نشان می دهد با ایجاد یک صنعت می توان در مسیر توسعه حفاظت از محیط زیست و ایجاد اشتغال نیز اقدام کرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان تاکید کرد: باید کمیته ای از ادارات مرتبط برای تعیین حریم کارخانه خاتون آباد، تعیین مشاور مطالعات و نحوه انجام مطالعات تعیین شده و ظرف 15 روز آینده اقدامات لازم را انجام دهند.

در این نشست مقرر شد کمیته ای با محوریت معاونت امور عمرانی استانداری و دستگاه های ذیربط موضوعات مرتبط درباره رفع مشکل آلایندگی های شرکت مس را بررسی کرده و برنامه زمان بندی مورد نظر در این زمینه را تدوین کند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمان نیز گفت: تاکنون هفت نشست کارگروه امور زیربنایی به منظور بررسی موضوع آلایندگی مس در معاونت عمرانی استانداری کرمان برگزار شده است.

ابوالقاسم سیف الهی ادامه داد: بر اساس مصوبه یاد شده، شرکت ملی مس برای کاهش آلایندگی اقدام و اداره کل محیط زیست نیز این مهم را تائید کرده که بر اساس پیشرفت زمانی تعیین شده برای رفع آلایندگی زیست محیطی اقدام شده است و تا پایان سال جاری میزان آلودگی ها باید به حد استاندارد برسد.

انتهای پیام/ح

قدردانی ازتلاش شرکت مس برای کاهش آلایندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.