امام جمعه پلدختر:

وزرای دولت دوازدهم روحیه جهادی، استکبار ستیزی و تعهد داشته باشند

امام جمعه پلدختر گفت: وزرای انتخابی دولت دوازدهم باید روحیه جهادی، استکبار ستیزی، تعهد و تخصص داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   حجت‎الاسلام محمد سوری عصر امروز در خطبه‎‌های نماز جمعه شهرستان پلدختر گفت: وزاری دولت دوازدهم باید روحیه انقلابی، جهادی و استکبارستیزی داشته و متعهد و متخصص باشند.

وی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم دنبال تشکیل یک کابینه چابک است، گفت: رئیس جمهور باید وزرایی را انتخاب کند که بتوانند، بر اساس وعده‎‌های داده شده رئیس جمهور پاسخگو باشند.

خطیب جمعه پلدختر گفت: امروزه جامعه و مردم به مدیران جهادی نیاز دارند که بتوانند، با تلاش مضاعف و اتکاء به روحیه اعتقادی و جهادی کشور را از تنگنا‌های اقتصادی نجات داده و نیاز‌های مردم را در سطح کلان مرتفع کنند.

سوری به برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال جاری اشاره کرد و گفت: وزیر دفاع آمریکا در حالی نظام شکوهمند ایران را در میان مردم نامحبوب جلوه داده و ادعای سرنگونی آن را دارد که حضور پر شور و گسترده ۷۰ درصد واجدان شرایط را در انتخابات اخیر ایران نادیده می‎گیرد.

وی افزود: نهایت وقاحت و بی‎شرمی این است که آمریکا خود حامی تروریست و عامل ناامنی در جهان است، اما اکنون منافقانه مدعی مبارزه با تروریست شده و ایران را محور شرارت و بی‎ثباتی می‎داند.

امام جمعه پلدختر با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران خود قربانی تروریست است، گفت: امروز تروریست و افراط‎‎گرایی در منطقه و جهان ریشه در سیاست‎‌های نسنجیده آمریکا و حضور نحس و پلید آن در جای جای دنیا دارد.

حجت‎الاسلام سوری در ادامه افزود: بهترین دلیل حمایت آمریکا از تروریست را می‎توان در حمایت بی‎چون و چرای این کشور از کشور‌های تروریست‎پرور، کودک‎کش، مروج اندیشه‎‌های انحرافی، وهابیت و تکفیری همچون عربستان سعودی و رژیم غاصب اسرائیل است.

وی با تاکید بر اینکه کافی است که آمریکا خودش را کنار بزند، تا جهان در آرامش باشد، گفت: آن‌ها از پیروزی در موصل ناراحت هستند، زیرا نقشه‎هایشان در تجزیه و اختلاف در منطقه و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و هزاران خیانت دیگر شکست خورده است.

خطیب جمعه پلدختر با بیان اینکه در پیروزی موصل جای شهدای مدافع حرم خالی است، افزود: اکنون امنیت در عراق و ایران به خاطر رشادت‎‎‌های شهدای مدافع حرم برقرار است و هم اکنون ارتباط به راحتی از ایران به عراق، موصل، سوریه، لبنان و کرانه باختری وجود دارد.

سوری با تبریک پیروزی موصل به همه مسلمانان جهان به ویژه مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد که به زودی زود شاهد پیروزی رزمندگان اسلام و ارتش مردمی سوریه بر داعشیان کافر باشیم.

وی در ادامه به مناسبت ۲۵  تیر ماه روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری خدمتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست و این وظیفه همگان اعم از دولت و مردم است.

امام جمعه پلدختر از سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از شاخصه‎‌های رفاه یاد کرد و افزود: این سازمان افراد زیادی را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

انتهای پیام / د

وزرای دولت دوازدهم روحیه جهادی، استکبار ستیزی و تعهد داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.