میامی؛

بررسی مشکلات صنعتی میامی با حضور معاون استاندار

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان ضمن بازدید از یک واحد صنعتی ، مشکلات توسعه صنعت و کارگران شهرستان میامی را بررسی کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمود قنبری معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در سفر به میامی از واحد تولیدی صنعتی دستمال کاغذی نازگل سرحد دیدن و مشکلات  واحد تولیدی صنعتی دستمال کاغذی نازگل سرحد در بخش جاده دسترسی ، تلفن و اینترنت ، امکانات داخلی شهرک صنعتی و بازارفروش محصولات تولیدی این شرکت را بررسی کرد .

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان همچنین در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان میامی ، مشکلات بیمه کارگران ساختمانی ، واحدهای تولیدی و کشاورزی و دامداری های کوچک و مشکلات تسهیلات و ضمانت های بانکی و مشکلات مالیاتی واحدها را بررسی کرد .

 

محمود قنبری با بیان اینکه وضعیت اشتغال استان سمنان نسبت به سایر کشور بهتر است گفت: میزان بیکاری در استان سمنان هشت و سه دهم درصد است و تلاش می کنیم با رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ، میزان اشتغال در این واحدها را افزایش دهیم .

 

محمد مهدی کریمی فرماندار میامی هم در این جلسه گفت: این شهرستان با دارابودن بیش از 85 درصد جمعیت روستایی ، شهرستانی تولید کننده است .


انتهای پیام / ذ

 

میزان بیکاری در استان سمنان هشت و سه دهم درصد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.