اهواز؛

حل مشکل آب شهر حمیدیه تا ۲۰ روز آینده

استاندار خوزستان گفت: آب حمیدیه مشکلاتی دارد که مقرر شده سازمان آب و برق برای فع آن ظرف ۲۰ روز آینده اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامر‌ضا شریعتی، استاندار خوزستان عنوان کرد: این نشست در خصوص پیگیری مصوبات مربوط به سفرهای قبلی بود که بحمدلله برخی مصوبات ازجمله آب روستایی انجام شده و برخی موارد هم مانند راه روستایی هنوز انجام نشده است.

وی افزود: هم‌اکنون آب شهر با مشکلاتی روبرو شده که مقرر شد سازمان آب و برق آب موردنیاز را ظرف 20 روز آینده تامین کند.

استاندار خوزستان گفت: این کانال قابلیت تامین آب برای حدود3 هکتار زمین و تامین آب شرب تعدادی از روستاها را خواهد داشت و برای 800 نفر فرصت شغلی در بخش کشاورزی ایجاد خواهد کرد.

شریعتی تصریح کرد: هزینه اجرای این کانال حدود 2 میلیارد تومان است که یک میلیارد تومان توسط استانداری و یک میلیارد تومان هم با مشارکت سازمان آب و برق خوزستان و جهاد نصر تامین اعتبار خواهد شد.

وی عنوان داشت: متولی کار سازمان آب و برق است که باید سریعا پیمانکار طرح را تعیین کند و ما موافقت‌نامه رد و بدل کنیم تا کار هر چه زودتر انجام شود.

استاندار خوزستان گفت: فرماندار شهرستان مسئول پیگیری و اجرای مصوبات است و اگر جایی هم با نقصان و موانع مواجه شد با بنده در میان خواهد گذاشت تا پیگیری لازم انجام شود.

شریعتی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان هم تعدادی کولر نیاز داشت که تامین و قرار شد که فردا تحویل بگیرند.

وی گفت: شهرداری هم مشکلاتی دارد که به راه و شهرسازی محول کردم 800 تن قیر به‌صورت رایگان تحویل دهد.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: یکی از مطالبات امام جمعه و فرماندار شهرستان ساخت یک فرهنگ‌سرا بود که در صورت تایید نیاز از سوی اداره ارشاد استان، ساخت یک فرهنگ‌سرا در شهرستان حمیدیه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

20 روز آینده فرصت حل مشکل آب حمیدیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.