در صحن علنی مطرح شد؛

داداشی: به جای تخفیف مجازات مواد مخدر به فکر کاهش نرخ سود بانکی باشیم

نماینده آستارا گفت:اگر به خاطر وضعیت معیشتی افراد به دنبال تخفیف مجازات مواد مخدر هستیم بهتر است نرخ سود بانکی را کم کنیم.

داداشی: به جای تخفیف مجازات مواد مخدر به فکر کاهش نرخ سود بانکی باشیمبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ولی‌الله داداشی نماینده مردم آستارا در مخالفت با کلیات طرح الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر گفت: ما امروز شش میلیون معتاد داریم و اگر این طرح تصویب شود تعداد معتادان به ده میلیون هم می‌رسد.

نماینده مردم آ‌ستارا ادامه داد: برخی موافقان طرح می‌گویند به جای اعدام قاچاقچیان باید به دنبال سرمنشأ این معضل برویم در حالی که عوامل اصلی آن در خارج از کشور هستند و ما به آنها دسترسی نداریم.

وی با تأکید بر اینکه اگر در جریان مبارزه با مواد مخدر فرد بی‌گناهی محکوم شود مقصر قاضی است و نباید قانون مخدوش شود، تصریح کرد: حکم حمل صد کیلو تریاک نباید کاهش یابد.

داداشی با اشاره به اینکه موافقان این طرح از انتقادات سازمان‌های حقوق بشر نسبت به مجازات اعدام ابراز نگرانی می‌کنند، اظهار داشت: حقوق بشر جهانی بهتر است به فکر اصلاح عملکرد خود به ویژه در برابر کشتار مردم عراق، افغانستان و یمن باشد.

نماینده مردم آستارا در پایان خاطرنشان کرد: اگر به خاطر وضعیت بد معیشتی افراد به دنبال تخفیف مجازات مواد مخدر هستیم بهتر است به جای این کار نرخ سود بانکی را پایین بیاوریم.

انتهای پیام/

بررسی طرح تخفیف مجازات محکومان مواد مخدر در مجلس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس
۲۳:۰۹ ۲۶ تير ۱۳۹۶
بنام خدا
مشکل مردم بیکاری هست، اگر کار باشه مردم سراغ مواد نمیرند، با تشکر مهندس عمران بیکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۵ تير ۱۳۹۶
بیکاری عامل خیلی چیزهاست،کاهش سود بانکی به 5درص ،90 در قاچاق پائین می آورد ،مجلس بفکر مردم باشند.
آخرین اخبار