حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛‌

بررسی دو تغییر در مفاد اساسنامه جمنا/نتیجه انتخابات بعدی با همبستگی به نفع جبهه انقلاب رقم می‌خورد

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: افزایش تعداد اعضا و یا عضویت افراد جدید و هرگونه تغییر در اساسنامه منوط به تایید مجمع ملی است.

بررسی دو تغییر در مفاد اساسنامه/ با همبستگی نتیجه انتخابات بعدی به نفع جبهه انقلاب رقم می‌خوردسید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ در خصوص مباحث مطرح شده درجلسه اخیر شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب که عصر یکشنبه در دفتر این جبهه برگزار شد، گفت: قرار بر این است که جبهه با بازنگری در مأموریت و فعالیت‌ها در شرایط بعد از انتخابات و تقویت ساختار خود اقدام به جذب افراد و گروه‌هایی کند که قبل از انتخابات به خاطر محدودیت زمانی و یا دلایل دیگر با جبهه همراه نشدند، این جذب هم شامل اقشار و فعالان حوزه های گوناگون در مرکز و هم عناصر فعال در استان ها و شهرستان ها می شود.

عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه احتمالاً جلسه مجمع عمومی جمنا طی ماه‌های آینده تشکیل ‌شود، اظهار داشت: تغییرات در خصوص اساسنامه هنوز قطعی نشده و فقط اظهار نظرهایی در این خصوص مطرح است که جمع بندی نشده و تصمیم نهایی اتخاد نشده است. افزایش تعداد اعضا و یا عضویت افراد جدید و هرگونه تغییر در اساسنامه منوط به تایید مجمع ملی است.

عضو هیئت رئیسه جمنا با اشاره به اینکه در مجمع عمومی که قبلا برگزار شد، به مباحث انتخابات پرداخته شد، تصریح کرد: در حال حاضر با تحولاتی که رخ داده ضرورت دارد که یکبار دیگر نیروهای جبهه از سراسر کشور جمع شوند و با تبادل نظر به وفاق و همگرایی برسند تا با رفع اشکالات و ضعف ها و انسجام بیشتر اقدامات موثری را در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی سامان دهند.

وزیر پیشین ارشاد با بیان اینکه در مجمع قبلی توافق شده بود کاندیداهای ریاست جمهوری، نامزد عضویت در شورای مرکزی جبهه نشوند اظهار داشت: بنابراین در انتخابات شورای مرکزی از حضور ۲۱  نفر از چهره های فعال و شناخته شده محروم شدیم که ضرورت دارد در مرحله جدید با توجه به رفع مانع، از توان فکری و اجرایی این افراد استفاده شود.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در خصوص چند جلسه‌ای که جمنا بعد از انتخابات برگزار کرد، گفت: در این جلسات آسیب‌شناسی‌ انتخابات بدون ملاحظه و بر مبنای واقعیت های صحنه و اتفاقات پیدا و پنهان انتخابات صورت گرفت و نقاط ضعف، قوت، تهدید ها وفرصت ها به دقت تبیین شد تا بر پایه آن‌ها راهبردها و راهکارهای عملیاتی فراروی جبهه مشخص شود.

حسینی در پایان افق پیش روی جبهه را روشن توصیف و اظهار امیدواری کرد با همبستگی نیروهای متعهد و دلسوز نه تنها از آراء ۱۶ میلیونی صیانت شود، بلکه در انتخابات بعدی نتیجه به نفع جبهه انقلاب رقم بخورد.

انتهای پیام /

 

مجمع ملی جلهه مردمی نیروهای انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار