۱۷۳ کیلو تریاک و ۳ کیلو هروئین در شیراز کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس در خصوص اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت: اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در سطح کلان شهر شیراز همواره و به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.


وی ادامه داد: مرحله‌ای دیگر از اجرای این طرح بامداد امروز با حضور نیرو‌های عملیاتی در دو محله آلوده کلان شهر شیراز اجرایی و با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه افراد مجرم شناسایی شد.


فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: با تلاش مأموران انتظامی در این راستا ۴۰ متهم و مجرم تحت تعقیب، سارق و خرده فروش مواد مخدر شناسایی و طی چند عملیات منسجم دستگیر شدند.

سردار گودرزی تصریح کرد: در مجموع طی اجرای این طرح منسجم، ۱۷۳ کیلوگرم تریاک و ۳ کیلوگرم هروئین کشف و ۸ باب منزل و مغازه که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند، پلمپ شد.

این مقام انتظامی کشف تعداد زیادی سلاح سرد، اسلحه شکاری و جنگی و مقدار زیادی وسایل مسروقه از جمله باتری خودرو را از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: همچنین مأموران در نتیجه اجرای این طرح ۹ نفر اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام/ن

پلمپ ۸ باب منزل و مغازه در امر خرید و فروش مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.