کرمان؛

افتتاح ۲۴کانون فرهنگی هنری در جنوب کرمان

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان گفت: جهت افزایش توان فرهنگی و احیای کارکردهای مسجد طراز اسلامی، ۲۴ کانون فرهنگی هنری به مناسبت ایام دهه کرامت در شهرستان های جنوب کرمان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام مسعود راوند مسئول دبیرخانه کانون های مساجد جنوب کرمان گفت: جهت افزایش توان فرهنگی و احیای مسجد طراز اسلامی، 24 کانون فرهنگی هنری به مناسبت دهه کرامت در شهرستان های جنوب کرمان افتتاح و شروع به کار می کنند.
وی گفت: تا هنگامی که کارکردهای مساجد رو به رشد باشد و برنامه های مختلف را هدایت کند مسجد مصداق یک سنگر عمل می کند از طرف دیگر با توجه به نفوذ فرهنگی دشمن و جنگ نرم، می طلبد برای رونق مساجد برنامه ریزی داشته باشیم.
حجت الاسلام راوند بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در ذیل ستاد عالی کانون های مساجد، تلاش دارد به کمک افراد بومی در هر منطقه، مساجد را فعال و درواقع رویکرد برخی افراد را در خصوص کارکرد مساجد تغییر دهد.
وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به دهه کرامت، فرصت خوبی مهیا شده است که از طریق کانون های فرهنگی هنری، فعالیت های مسجدی افراد دغدغه مند نیز چند برابر شود.
انتهای پیام/ی

افتتاح ۲۴کانون فرهنگی هنری در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار