ساری،

کشف ۱۷ کیلو تریاک در بابل

فرمانده انتظامی بابل از کشف ۱۷ کیلو تریاک و دستگیری ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: به منظور تامین نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به اجرا در آمد.


فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: پس از شناسایی عاملان افیونی و مناطق آلوده به مواد مخدر ماموران اقدامات گسترده پلیسی را برای شناسایی و دستگیری عاملان ناهنجاری اجتماعی در این شهرستان آغاز کردند.


سرهنگ جعفری گفت: در اجرای این طرح، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۳۰ عامل افیونی و ۱۱ معتاد متجاهر در این شهرستان شدند.


وی افزود:ضمن هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضائی در بازرسی از سکونتگاه‌های این افراد در مجموع ۱۷ کیلو و ۲۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.


فرمانده انتظامی بابل دستگیری ۸ سارق حرفه ای، کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و دستگیری ۳۲ نفر از بزهکاران تحت تعقیب مراجع قضائی را از دیگر موفقیت‌های این طرح برشمرد و گفت: ۳۹ دستگاه خودرو و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت به دلیل رعایت نکردن مقررات راهنمایی و رانندگی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.


سرهنگ جعفری با بیان این که امنیت یکی از مهمترین بستر‌های توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جوامع به شمار می‌رود، از مردم خواست برای ایجاد امنیتی پایدار با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


انتهای پیام/ع


اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۱۷ کیلو تریاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.